PDA

View Full Version : Bad Brains



Joey Handsome
28 september 2007, 15:24
11 oktober in Paradiso. Zaal open om 19.00. Voorprogramma NRA. 18.50 excl. servicekosten.


WORDT NATUURLIJK HARTSTIKKE VET!

Fuhgawz
28 september 2007, 15:26
Woei.. Ouderwets ragguh!! :cooler:

hendrix_appendix
28 september 2007, 15:39
Chill, maar ik dacht dat ze thans als Soul Brains door het leven gingen=

Joey Handsome
28 september 2007, 16:04
Nee, dat was maar heel ff.

Rude Perception
28 september 2007, 17:51
Shit, dan zit ik in Rotterdam met school.... Kutzooi.

Brammibal
30 september 2007, 16:02
Ja, ik heb getwijfeld of ik zou gaan. Ik denk dat het een teleurstelling gaat worden en heb dus besloten nit te gaan. Ik denk gewoon nit dat ze de energie zouden hebben als dat ze vroeger hadden.

stinkhippie
1 oktober 2007, 13:01
we zullen zien, ik ben er in ieder geval wel bij

Pun
1 oktober 2007, 17:01
Als ik geld zou hebben had ik zeker gegaan.. Echter ben ik nu net afgestudeerd en krijg dus geen stufi meer, en ook nog geen baan, dus op dit moment zit het allemaal een beetje krap. :(

Joey Handsome
12 oktober 2007, 15:29
Malloten die niet gegaan zijn! Het was echt vet. Waarschijnlijk staan ze daar nu nog bierbekers te ruimen hehe.
Was m'n schoenen wel even kwijt geraakt helaas, maar man, wat was het vet. Ook niet teveel reggea gelukkig.

stinkhippie
14 oktober 2007, 16:28
drie kwartier spelen, zeuren dat je geen crowdsurfers wil en een zanger met een tafellaken op z'n hoofd die nog te beroerd is om te zingen.

kut met peren!

Joey Handsome
15 oktober 2007, 10:15
Hmm... was me eigenlijk helemaal niet opgevallen dat het maar zo kort was. Dat van die crowdsurfers ook niet. D'r zat wel de hele tijd zo'n roadie moeilijk te doen. Nou ja, ik was ook best wel kachel moet ik zeggen. Heb me in ieder geval ondanks alles toch best vermaakt. NRA vond ik geen reet aan trouwens.

Rinze
15 oktober 2007, 11:32
Ik wist niet eens dat het was, dat scheelde weer een dilemma.

Ik heb ze in '87 een keer gezien, op zondag. Toen speelden ze alleen maar reggae op een nummer na. :sneaky: In '89 speelden ze weer in Grunn, maar toen had ik wat anders en was ik het vertrouwen in een goede afloop een beetje kwijt.

Ben blij dat ik niet voor drie kwartier naar A'-f***king-dam ben gereisd.