PDA

View Full Version : nieuwe amp!



Orpheo
27 september 2007, 17:47
naar aanleiding van een msngesprek gisteravond, heb ik vandaag een nieuw ampie gehaald.

eisen:
draagbaar!
redelijk goeie sound
niet te duur
moet koptelefoon op kunnen, met een normale jack, en t moet nog 'ok' of goed klinken.

het is geworden:

de pocket pod! Ik weet het; tis een pod2.0 in een klein jasje, maar ik heb niet meer nodig. Ik gebruik 'm nu als een soort distortion-pedaal met mn jcm800, en damn, met dit ding klinkt zelfs de marshall VM serie lekker! Ik ben er verdraaid tevreden mee, en ik ga' m inbouwen in mijn variax.

het stomste vind ik echter wel dat je geen adapter erbij krijgt. Stom gedoe ook.

Kijk, je moet er niet een Matchless of een badcat van verwachten, maar overall is het echt niet een kwaad ding. en hij is KLEIN!!!!!!

Jimwoud
27 september 2007, 17:54
hey Orpf,

Ik heb hem ook hier liggen. Hoe stel jij hem af als distortion voor je versterker? welk input mode? en versterker model?

Heb laatst even de nummers van mn band met ipod en koptelefoon meegespeeld, echt ideaal.

veel plezier ermee.

Rutger
27 september 2007, 17:58
Hey ideaal :) Ik zocht ook zoiets om mee te oefenen, goeie tip!

ACSlater
27 september 2007, 18:09
MAAARRRR hoort dit dan niet onder effecten thuis? Overigens vind ik het ook wel een leuk ding om erbij te kopen voor thuis oefenen. Heb hier thuis bijna geen fx en da's best jammer.

Orpheo
27 september 2007, 18:10
hey Orpf,

Ik heb hem ook hier liggen. Hoe stel jij hem af als distortion voor je versterker? welk input mode? en versterker model?

Heb laatst even de nummers van mn band met ipod en koptelefoon meegespeeld, echt ideaal.

veel plezier ermee.

ik gebruik brit modern high gain (ofzo) en modern high gain1. en als t gaat om de distortion van de amp zelf, dan weet ik t niet zo snel, ik heb 'm pas 2 uur haha. Ik pak dan gewoon een patch die ik leuk vind klinken, en naam boeide even niet echt. ik heb 'm dan gewoon op de normale output modus, en ampmodel is divers. voor bluesy licks vond de blackface1 en blackface2 heel lekker.

Orpheo
27 september 2007, 18:11
MAAARRRR hoort dit dan niet onder effecten thuis? Overigens vind ik het ook wel een leuk ding om erbij te kopen voor thuis oefenen. Heb hier thuis bijna geen fx en da's best jammer.

nee, bij modeling, maar dat subforum is er geloof ik nog niet. hoe t ook zei; ik vind het meer een versterker dan fx. de bossgt8; dat is fx. dit is modeling ampie.