PDA

View Full Version : London city Pershing Camo LCG 412 C



TimmU
27 september 2007, 17:18
London city Pershing Camo LCG 412 C :
http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/londoncity-pershingcamo_stack_350_ffffff_75.jpg


Recensie volgens Feedback.
Iedereen kent de oude groene stacks, vervaardigd in Amerfoort. De nieuwe Pershing, ditmaal in het camouflage uitdossing, is een 200 watt stack met clean kanaal en overdrive kanaal met twee schakelbare gain stages. Verder uitgevoerd met reverb, master volume, contour.

weet iemand meer over deze bak? is dit te vergelijken met de oudere serie van london city qua kwaliteit ..? Ik vind LC's zelf erg leuke versterkers, deze zou 629 moeten kosten.

kortom: is het een goede versterker , betreffende prijs/kwaliteit verhouding , sound , en gebruiksvriendelijkheid.

Ik zoek een versterker die mateloos hard kan , een goede clean heeft, scheur haal k wel uit effecten, en die een goede kwaliteit heeft, zodat ik niet over 2 jaar een nieuwe hoef te kopen! :hippie:

Jimwoud
27 september 2007, 17:20
Heeft niks te maken met de oude LC's...

Verder is het een leuke versterker wel, vond de distortions wel ok klinken. Maar als je echt met pedalen wilt gaan werken dan zou ik een andere versterker nemen, een oude LC bijvoorbeeld.

ColourofFire
27 september 2007, 17:41
De Pershing is ook solidstate voor zover ik weet.

Ik zou eerder voor een oude kijken, goedkoper en beter.

Squier4ever
27 september 2007, 21:23
is idd solidstate (transistor dus)...
voor mateloos hard en clean zoek je een twin reverb of idd een oude LC DEA 130, voordat die beginnen te scheuren (ongemod) gaan alle ramen in heel je straat eraan....

Nielsje
28 september 2007, 00:26
bovendien is deze lelijk :)

zo kan je wel weer makkelijker aan een logo komen om je ouwe compleet te maken :)

almarvk
28 september 2007, 07:58
Logo kan je ook wel krijgen via JIC als je gewoon lief bent. Is mij zelfs gelukt ;)

Maar goed: je kan beter de buizenversie nemen. Is een prima versterker. Misschien dat ik 'm vanmiddag nog ff ga uitproberen in Drachten.

Jimwoud
28 september 2007, 10:32
Logo kan je ook wel krijgen via JIC als je gewoon lief bent. Is mij zelfs gelukt ;)

Maar goed: je kan beter de buizenversie nemen. Is een prima versterker. Misschien dat ik 'm vanmiddag nog ff ga uitproberen in Drachten.
Ik ben ook wel benieuwd naar die bulldog. Qua layout lijken die dingen heel erg op Randall RH/RG serie btw

Mufftin
28 september 2007, 10:52
hijs is niet solidstate, maar een buizen versterker!

Mitch
28 september 2007, 11:33
Tijdens een gig waar backline zou staan hadden ze een paar dozen met deze 4x12's gekregen van de importeur. De afwerking was om te huilen....dat camo zeiltje (tolex kan ik 't niet noemen) hing er met punaises aan en hing voor de helft zelfs los. Hoe ze klinken kan ik niet zeggen, want ze waren vergeten er ook versterkers bij te doen :sneaky:

CasB
28 september 2007, 11:37
De afwerking is idd wel erg kut. Heb zelf ook een 4x12, maar het tolex laat makkelijk los en beschadigt snel. Het geluid daarentegen vind ik dan wel weer erg goed, in combinatie met een Peavey Valveking top.

ColourofFire
28 september 2007, 11:38
hijs is niet solidstate, maar een buizen versterker!

De bulldog is een buizenversterker. De pershing is solidstate.

TimmU
28 september 2007, 11:49
dan issie sowieso geen optie. kijken naar de bulldog dan!

Mufftin
28 september 2007, 20:11
oh sorry missfarted my ass, ik keek ff naar de afbeelding en zag er ook een stand by knop op zitten :P

ColourofFire
28 september 2007, 20:29
oh sorry missfarted my ass, ik keek ff naar de afbeelding en zag er ook een stand by knop op zitten :P
Ja ik was ook een beetje in de war, het plaatje zal wel een bulldog zijn :)

Mufftin
30 september 2007, 01:19
idd want dit is de versterker waar het topic over gaat :P.

http://www.harrow.nl/cms/components/com_virtuemart/shop_image/product/890f4cc0a8bea67ec3060530fe368359.jpg

zelf heb ik het kleine broertje van de versterker die op de afbeelding staat, de combo dus.

Mottee-stone
1 oktober 2007, 12:58
De Bulldog is een mooi ding. heb hem zelf en ben er erg tevreden over. mooi geluid en een wat marshall achtige overdrive. hij klinkt redelijk warm. en is scherp geprijst

ColourofFire
1 oktober 2007, 15:00
De Bulldog is een mooi ding. heb hem zelf en ben er erg tevreden over. mooi geluid en een wat marshall achtige overdrive. hij klinkt redelijk warm. en is scherp geprijst

Een beetje te scherp als je het mij vraagt. Ik zou die top wel eens willen testen, alleen om nou eens echt te horen waar het allemaal over gaat, en die top zal best okay zijn, maar die cab heb ik toch weinig vertrouwen in.

ben vanhoof
1 oktober 2007, 15:45
Ik heb de bulldog stack, en idd de afwerking van de tolex trekt op niets. Maar goed klinken doet het wel, echt.