PDA

View Full Version : Gezocht bassist(e) met houthakkersbloes



Nellyrocks
27 september 2007, 09:15
Hai allemaal

Ik zoek nog een bassist voor een grungeprojectje, genaamd DIRT, in omgeving Haarlem.

Tussen de 25 en 35 jaar, (niet noodzakelijk) grungeliefhebber, gemotiveerd, en natuurlijk helpt het als je een lekker potje kan spelen. Wij zijn ervaren muzikanten die net zijn begonnen met dit bandje. Niet te pretentieus, maar we willen er wel iets goeds van maken. Het idee is om vooral bekendere en onbekende grungenummers spelen maar ook andere rock uit de jaren en ’90. We willen ook een beetje het “Oh ja, die hadden ze ook nog effect” hebben.

Greepje repertoire:
Pearl Jam, Nirvana, Mad Season, Screaming Trees, Smashing Pumpkins, Therapy?, Bush, Soundgarden, Silverchair, Live of Agony, Stone Temple Pilots, Foo Fighters, enz…

Of weet je iemand die in (de buurt van) Haarlem woont, goed bas speelt en een bandje zoekt. Laat het me even weten.

PM voor info

Tanx allen

http://i86.photobucket.com/albums/k108/nellyrocks/dirt.jpg

Izegrim
27 september 2007, 13:39
Greepje repertoire:
Pearl Jam, Nirvana, Mad Season, Screaming Trees, Smashing Pumpkins, Therapy?, Bush, Soundgarden, Silverchair, Live of Agony, Stone Temple Pilots, Foo Fighters, enz…

http://i86.photobucket.com/albums/k108/nellyrocks/dirt.jpg

Ik mis er misschien nog ééntje? :D


...iemand met kettingen ofzo

Jimwoud
27 september 2007, 15:23
Ik mis er misschien nog ééntje? :D


...iemand met kettingen ofzo
dacht ik ook meteen aan.

Joey Handsome
27 september 2007, 16:19
Echt grunge kan ik het sowieso niet noemen. Therapy?, Bush, Silverchair, Live of Agony, Stone Temple Pilots, Foo Fighters, vind ik allemaal nou niet echt grunge.

Dan inderdaad eerder Alice In Chains, Mudhoney, TAD, Melvins, Babes In Toyland, Mother Love Bone etc.

Nellyrocks
27 september 2007, 17:00
Echt grunge kan ik het sowieso niet noemen. Therapy?, Bush, Silverchair, Live of Agony, Stone Temple Pilots, Foo Fighters, vind ik allemaal nou niet echt grunge.

Dan inderdaad eerder Alice In Chains, Mudhoney, TAD, Melvins, Babes In Toyland, Mother Love Bone etc.

Spelen we ook Wrong van ATC, van MLB gaan we stardog champion doen. Het gaat ook niet alleen om grunge. Het eerste lijstje is wel aan grunge gerelateerde muziek en daarnaast lekker om te spelen.

Maar wet iemand nou een bassist. Alle bassisten die ik ken zijn te duur.

Nellyrocks
27 september 2007, 17:03
Daarbij staat er ook andere rock uit de jaren 90 bij

Optipop
30 september 2007, 11:01
Echt grunge kan ik het sowieso niet noemen. Therapy?, Bush, Silverchair, Live of Agony, Stone Temple Pilots, Foo Fighters, vind ik allemaal nou niet echt grunge.

Dan inderdaad eerder Alice In Chains, Mudhoney, TAD, Melvins, Babes In Toyland, Mother Love Bone etc.

Eigenlijk is Alice in Chains gewoon hard rock, Melvins metal en Mother Love Bone keiharde glam. Alleen Mudhoney vind ik echt staan voor de definitie grunge.

Maar ach, alles komt uit Seattle en de media moest er een naampje aan plakken :) Ik noem het ook gewoon grunge hoor.

Zijn trouwens wel vette bands!!!

Optipop
30 september 2007, 11:03
Oja om nog even ontopic te reageren:

Vet idee, leek me altijd al leuk om in een grunge band te spelen. Helaas ben ik geen bassiste en ook pas 18 jaar. Maar goed, succes ermee!

En altijd leuk om te horen dat Mad Season nog niet vergeten is.