PDA

View Full Version : Jack & Danny CDG-3EQ



Supermike89
27 september 2007, 01:02
hallo,
ik zou willen een akoestische gitaar kopen. Maar ken er eigelijk niet veel van, dus zat ik wat rond te kijken op het internet, en kwam deze aanbieding tegen bij music store: http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS6SfaObm0000000000000000upDN4QHB?Ba nner=1&ProductUUID=cwLVqHzlGsEAAAESW0h_Z_G6&CatalogCategoryID=OmDVqHzm0IYAAAER.ZsvKPl9&JumpTo=OfferList

Nu vraag ik me af zou dit een goede keuze zijn? of is er een beter prijs/kwaliteit verhouding?

Alvast bedankt^^

harrie
28 september 2007, 20:11
Voor dat bedrag kan je je opzich nooit een buil vallen. Het is niet te geloven dat men een gitaar met element voor 110 Euro kan maken. Ik neem aan dat je als beginner nog niet ech podiumambities hebt. Ik zou dan liever voor een gitaar zonder electronica kiezen. Nu betaal je ook voor electronica die je niet gaat gebruiken.

Supermike89
28 september 2007, 21:03
ja maar normaal kost ie 229€ ipv 111€ het is een topseller daarom staat hij nu eff in aanbieding
En wat zou je me dan aanraden ?

Squier4ever
29 september 2007, 13:10
ja maar normaal kost ie 229€ ipv 111€ het is een topseller daarom staat hij nu eff in aanbieding
En wat zou je me dan aanraden ?

wat ik je zou aanraden is ergens te gaan testen in een winkel ipv zomaar willekeurig een gitaar te bestellen.

harrie
29 september 2007, 14:25
Als je nog moet beginnen is het ook in een winkel lastig uitproberen welke gitaar bij je past. Je moet sowieso wennen om een gitaar vast te pakken. Qua sound vind ik het moeilijk om in een enkele winkeltest te beoordelen hoe de gitaar is. Valkuilen zijn hierbij de staat, dikte en kwaliteit van de snaren die er op dat moment op zijn gemonteerd. En niet te vergeten, de akoestiek in de winkel. Als ik een nieuwe gitaar gekocht heb kan ik na een aantal weken spelen waarbij ik de gitaar in verschillende ruimtes heb bespeeld pas een goed oordeel over de sound geven. Vergelijk het met de aanschaf van een stereo-installatie. Pas als die een aantal weken bij je in de huiskamer heeft gestaan weet je wat er in zit aan sound. Het is wel belangrijk dat de gitaar goed afgesteld wordt, ik weet niet hoe dat in dit geval zit bij on-line bestellen.

Supermike89
1 oktober 2007, 23:40
Kheb hem uiteindelijk toch maar gekocht na lang twijfelen, de gitaar bestaat gedeeltelijk uit sparrenhout en hamonie ofzo. En moest het tegen vallen zoveel weg gesmeten geld is het nu toch ook niet? Het zal wel goed genoeg zijn om beginnen met akoestisch^^