PDA

View Full Version : een idee...



Ibanez666
26 september 2007, 21:54
Ik heb hier ooit een keer een sound demo gepost. Ik speel nu al een tijdje met het idee om iets anders op te nemen en hier te laten horen, maar ik weet gewoon niet wat. Heeft iemand hier iets wat hij mij zou willen horen spelen? Geen Paul Gilbert niveau en zo graag, maar ik ga geen uitdaging uit de weg. ik speel op Les Paul modellen, dus stukken met veel tremolowerk zijn niet haalbaar. Misschien heeft iemand nog een leuke backing track liggen?

Ik heb eigenlijk wat aanmoediging nodig, omdat ik meestal een beetje dicht sla zo gauw ik voor iemand speel of er iets opgenomen moet worden. Niet echt een goede eigenschap van een gitarist en zeker niet eentje van bijna 36 jaar, maar wie weet...

alvast bedankt voor de suggesties :-)

q-elvis-p
26 september 2007, 22:03
Ik heb hier ooit een keer een sound demo gepost. Ik speel nu al een tijdje met het idee om iets anders op te nemen en hier te laten horen, maar ik weet gewoon niet wat. Heeft iemand hier iets wat hij mij zou willen horen spelen? Geen Paul Gilbert niveau en zo graag, maar ik ga geen uitdaging uit de weg. ik speel op Les Paul modellen, dus stukken met veel tremolowerk zijn niet haalbaar. Misschien heeft iemand nog een leuke backing track liggen?

Ik heb eigenlijk wat aanmoediging nodig, omdat ik meestal een beetje dicht sla zo gauw ik voor iemand speel of er iets opgenomen moet worden. Niet echt een goede eigenschap van een gitarist en zeker niet eentje van bijna 36 jaar, maar wie weet...

alvast bedankt voor de suggesties :-)

ok slagwerk: A5-D5-G5-E5
gewoon vierde maat. eerst opnemen met 80's overdrive

daarover heen kan je los!!!

veel plezier

Ibanez666
26 september 2007, 22:04
ah ok, das 1

The Lo Lands
26 september 2007, 23:27
Ik heb hier ooit een keer een sound demo gepost. Ik speel nu al een tijdje met het idee om iets anders op te nemen en hier te laten horen, maar ik weet gewoon niet wat. Heeft iemand hier iets wat hij mij zou willen horen spelen? Geen Paul Gilbert niveau en zo graag, maar ik ga geen uitdaging uit de weg. ik speel op Les Paul modellen, dus stukken met veel tremolowerk zijn niet haalbaar. Misschien heeft iemand nog een leuke backing track liggen?

Ik heb eigenlijk wat aanmoediging nodig, omdat ik meestal een beetje dicht sla zo gauw ik voor iemand speel of er iets opgenomen moet worden. Niet echt een goede eigenschap van een gitarist en zeker niet eentje van bijna 36 jaar, maar wie weet...

alvast bedankt voor de suggesties :-)
Wat zou je zelf nog willen spelen? Waarom noem je jezelf trouwens Ibanez666 als je op Les Paul modellen speelt? Je houdt misschien van metal? Misschien moet je eens uitkijken naar een samenwerkingsband middels internet. Zelf werk ik op deze manier met een zanger uit Engeland, daarnaast heb ik vorig jaar voor een singer-songwriter uit Denemarken een gitaarsolo voor één van zijn nummers ingespeeld. Allemaal contacten welke ik heb opgedaan middels muziekforums. Misschien wel een leuk idee voor dit forum om een forum band te starten waarbij iedereen in kan bijdragen zonder de sorres van een echte band :) ???

En leeftijd is niet belangrijk, zeker niet op het internet :cooler:

q-elvis-p
26 september 2007, 23:44
ok slagwerk: A5-D5-G5-E5
gewoon vierde maat. eerst opnemen met 80's overdrive

daarover heen kan je los!!!

veel plezier

ohw fat losgaan moet in emajeur.

haha wat een hit!!:)

Jedeel
27 september 2007, 00:13
Misschien wel een leuk idee voor dit forum om een forum band te starten waarbij iedereen in kan bijdragen zonder de sorres van een echte band :) ???
Hè, dat is wel een geinig idee, The Lo Lands!!!!

Ibanez666
27 september 2007, 09:19
Wat zou je zelf nog willen spelen? Waarom noem je jezelf trouwens Ibanez666 als je op Les Paul modellen speelt? Je houdt misschien van metal? Misschien moet je eens uitkijken naar een samenwerkingsband middels internet. Zelf werk ik op deze manier met een zanger uit Engeland, daarnaast heb ik vorig jaar voor een singer-songwriter uit Denemarken een gitaarsolo voor één van zijn nummers ingespeeld. Allemaal contacten welke ik heb opgedaan middels muziekforums. Misschien wel een leuk idee voor dit forum om een forum band te starten waarbij iedereen in kan bijdragen zonder de sorres van een echte band :) ???

En leeftijd is niet belangrijk, zeker niet op het internet :cooler:

Ehr Ibanez les Paul????? ;-)

Kim Wilson
27 september 2007, 09:36
Wat zou je zelf nog willen spelen? Waarom noem je jezelf trouwens Ibanez666 als je op Les Paul modellen speelt? Je houdt misschien van metal? ...
Ik heb ook een Ibanez. Een Artcore. ;)


Misschien wel een leuk idee voor dit forum om een forum band te starten waarbij iedereen in kan bijdragen zonder de sorres van een echte band :) ???
14 oktober is er in Ridderkerk een festival met allemaal gelegenheidsbands, bestaande uit enkel forumleden (paar uitzonderingen). En daarvoor is er ook al een keer een Gitaarnet Allstars band geweest. Dus echt nieuw is het niet meer. :)

Kijk hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=88963)maar eens. ;)

The Lo Lands
27 september 2007, 10:15
14 oktober is er in Ridderkerk een festival met allemaal gelegenheidsbands, bestaande uit enkel forumleden (paar uitzonderingen). En daarvoor is er ook al een keer een Gitaarnet Allstars band geweest. Dus echt nieuw is het niet meer. :)
Misschien niet maar mijn idee was om zeg maar te starten met een drum (opgenomen door een forum lid), daarna download iemand deze track en gaat er een gitaarpartij bij opnemen (ander forum lid), vervolgens de bas en uiteindelijk de zang en eventueel meer (strijkers, percussie e.d.?). Je ontmoet elkaar niet fysiek maar wel in de muziek en middels het forum. Uiteraard is de volgorde willekeurig, net wie met een idee aankomt?

Er zijn hier ook specifieke forums voor maar is misschien ook wel hier het proberen waard?

Kim Wilson
27 september 2007, 10:40
Ah, op die manier. Ja, dat is wel geinig. :)

BlackSun
27 september 2007, 18:34
Tof idee!
Zou ik zelf graag aan meedoen.

@Topicstarter: Probeer gewoon eens wat akkoorden te spelen die je mooi vind klinken, neem het op, en ga daaroverheen wat pingelen tot je een leuk themaatje hebt gevonden. Vanaf daar moet je het vast wel lukken om een beetje tot een nummer te breieen.

Jeroensnake
3 oktober 2007, 22:39
Leuk idee van Lo Lands. Lijkt me grappig om aan mee te werken.

Wie gooit een nieuw topic erin, of beginnen we hier direct met omhoogladen van samples ... ?