PDA

View Full Version : EVH Frankenstein replica op tv



Onmeunig Hans
26 september 2007, 22:37
Morgen, donderdag 27 september komt in de wereld draait door (19:30 uur tv2) een item over deze gitaar. Op de site van the american guitarstore staat deze aankondiging. Ik heb begrepen dat de eigenaar van de zaak ook in de studio is en dat de gitaar even geprobeerd gaat worden. De aandacht zal wel door de prijs komen.
Hans

spirit
26 september 2007, 22:47
Een tijdje terug stond er ook al een artikel over in De Telegraaf, van de 9 exemplaren die er in Nederland zijn geleverd, heeft de american guitarstore er 7 en waren er op dat moment al 3 of 4 verkocht $ :cooler: $

Harm
27 september 2007, 09:13
Yep, goede reclame ook voor TAGS en Kaj zelf!

Ben eigenlijk erg benieuwd vanavond!

Harm

AutoStatic
27 september 2007, 11:07
Als ik ooit de loterij win koop ik zo'n ding en ga ik 'm aan diggelen slaan tijdens een show aan het einde van het nummer "The Icon Of Ultimate Decadence".

Oftewel, wat moet je in godesnaam met een kopie van €21,500,- ???

JeroenSchaaf
27 september 2007, 12:34
Tjah .... ik snap het ook niet!

wat wel handig is dat je er niet super voorzichtig op hoeft te zijn ... krasje meer of minder ... :strat:

jasper159
27 september 2007, 18:26
Is TV2 hetzelfde als Nederland 2 ?

Anders kan ik het niet kijken :sneaky:

Jeroen Petrucci
27 september 2007, 18:42
Nederland 3 is bij mij altijd dwdd

JazzBass
27 september 2007, 22:15
ik heb het net nog ff gezien. Mooi stratje, en super nagemaakt, tot op het kwartje aan toe. Wel belachelijk duur natuurlijk, maarjah, voor de echte fan.. :hippie:

bass blom
27 september 2007, 22:26
beetje sneu vond ik het.
best wel flink beetje :D

Mr. Ibanez
27 september 2007, 22:27
Ik heb het interview ook gezien. Echt een gaaf ding, maar ja, eerst even wat krasloten halen van 't weekend. Want dan win je nog eens wat.

Riky
28 september 2007, 10:47
Ik heb het intervieuw ook gezien...
Jammer dat ze niet ingingen op de EVH amp op de achtergrond...
Gitaar is super na gemaakt :) alleen had die kerel die erop speelde niet genoeg drive volgens mij :)

Ik had verwacht dat het iets uitgebreider zou zijn dan dit,
maar wel leuk om de gitaar eens goed te kunnen zien.

heinz3110
28 september 2007, 11:06
Ik vond het een ietwat flauw item. Het clipje van Van Halen was ook maar effe opgesnort, en liet niet veel zien wat nou precies die impact van Eddie was, waar zo leuk over begonnen was in het interview. En vervolgens laat de gast-gitarist niet echt veel horen waar het nou om gaat.

Maar ja. Ik vind dat soort items veels te kort :) Het gaat toch over gitaren he :D

Herinneren jullie dat item nog met Jan Akkerman (http://www.youtube.com/watch?v=3vbZYm8wpqA) ? Die vond ik dan leuker omdat Jan lekker eigenwijs was.

Riky
29 september 2007, 19:48
Ik vond het een ietwat flauw item. Het clipje van Van Halen was ook maar effe opgesnort, en liet niet veel zien wat nou precies die impact van Eddie was, waar zo leuk over begonnen was in het interview. En vervolgens laat de gast-gitarist niet echt veel horen waar het nou om gaat.

Maar ja. Ik vind dat soort items veels te kort :) Het gaat toch over gitaren he :D

Herinneren jullie dat item nog met Jan Akkerman (http://www.youtube.com/watch?v=3vbZYm8wpqA) ? Die vond ik dan leuker omdat Jan lekker eigenwijs was.

Mee eens :)

cardinal
1 oktober 2007, 21:21
Is er ergens een link te zien? Uitzending gemist of you tube?

Riky
2 oktober 2007, 20:05
Is er ergens een link te zien? Uitzending gemist of you tube?


Hier is de uitzending (http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=345)

Veel kijk plezier...