PDA

View Full Version : Rise against in de 013 (tilburg)



Parasite
26 september 2007, 17:37
Ok wie gaat er? Ik wel, althans als ik mensen kan vinden die mee willen....
Ik wilde ze al een tijdje live zien want ze schijnen erg goed te zijn. Kende ze eigenlijk niet tot ze een nummer hadden in het spel need for speed most wanted, sindsdien alleen maar vetter gaan vinden.

Raffel
27 september 2007, 08:29
top band. Kan zich live niet helemaal meten met Ignite (die overigens binnenkort ook komen) maar die laatste cd is wel zo vet!

Ik hoop dat ze drones, broken english en give it all spelen want dat zijn echt mijn favorieten.

Bl44t44p
27 september 2007, 17:32
top band. Kan zich live niet helemaal meten met Ignite (die overigens binnenkort ook komen)

Met Persistence Tour bedoel je? Ze speelden een maandje geleden nog een eigen show in Tivoli hoor ;) Was ook retevet trouwens.

casper innosence
27 september 2007, 18:06
The Unraveling en Revolution Per Minute zijn erg vette albums, de laatste 2 (siren song en the sufferer) vind ik de felheid missen die ze op die 1e en 2e plak wel hebben. En live vind ik het inmiddels en iets te gelikte USA stadion punkshow geworden. Jammer, want die band heeft inhoudelijk een hele mooie boodschap. Hoor en zie ze zeeeker wel liever dan Ignite!

Brammibal
30 september 2007, 16:04
inderdaad, ik heb bij rise against niet meer het idee dat het echt een punk band is. De boodschap is goed maar de show is niet energiek genoeg.

Raffel
7 november 2007, 13:44
ze worden oud denk ik. Vroeger was die energie zeker aanwezig. Maar dat is bij Ignite tegenwoordig niet anders als je het mij vraagt.

Neemt niet weg dat ze op ieder album wel toppers hebben staan. En als je agressie mist op het laatste album heb je denk ik niet alle nummers goed beluisterd. Vooral Drones rockt de pan uit.


Anyway, wie gaan er dus concreet vanavond? Ik rijd over een paar uur aan! :D

manu
26 november 2007, 00:36
top band. Kan zich live niet helemaal meten met Ignite (die overigens binnenkort ook komen) maar die laatste cd is wel zo vet!

Ik hoop dat ze drones, broken english en give it all spelen want dat zijn echt mijn favorieten.

ben echt benieuwd of het doorgaat met ignite,...
de zanger(zoli) zou al eenige tijd geopereerd worden aan
zijn lever,..je merkt het echt dat hij het moeilijker heeft dan voorheen
en het ook enorm vermoeiend is voor hem...hij zou eerst in October onder het
mes maar is niets van gekomen..

maar hoe dan ook...ik heb mn backstagepass al weer binnen dank zij die gasten..
of hun nou komen of niet LoL..