PDA

View Full Version : Gitarist Weert/Roermond/Eindhoven zoekt alt. rockband



Fuhgawz
25 september 2007, 01:50
Ik ben een 23-jarige gitarist uit Weert en ben op zoek naar een (bij voorkeur stevige) alternatieve rockband in de regio Weert/Roermond/Eindhoven om flink wat herrie mee te maken.
Ik speel nu een jaar of zes gitaar en heb voorheen in een rock coverband en stonerrockband gespeeld, waarmee ik beiden enige podiumervaring heb opgedaan.
Dus, ben je op zoek naar een gitarist (slag of solo), stuur dan een berichtje!

Pat85
27 september 2007, 18:47
Dude, waar zijn je andere bands/projecten ?

general.failure
28 september 2007, 12:00
Kadavert zoekt nog een gitarist, maar dan wel eentje die op z'n minst net zo goed is als Diamond Dennizz :-)

Fuhgawz
28 september 2007, 12:48
Kadavert zoekt nog een gitarist, maar dan wel eentje die op z'n minst net zo goed is als Diamond Dennizz :-)

Heiligschennis!! NIEMAND is zo goed als Diamond Dennis! Tot volgende week.. :satisfie:



Dude, waar zijn je andere bands/projecten ?

SpandAxe, Knepper, Apocalypse Cow, Schwulkumpel en die Jungfrauen von Bumshausen zijn allemaal studio projecten. :funone: Daar heb ik Jensz0r voor nodig, maar die is tegenwoordig bijna altijd in Heerlen alwaar hij woont/studeert.

wuppy666
20 november 2007, 22:18
hai
hier een berichtje van een zangeres van een erg gezellige cover band uit roermond. Ben je nog steeds op zoek naar een band? Wij zoeken een gitarist. Laat me maar wat weten 0620582865

groetjes