PDA

View Full Version : Waar kan je George kopen?



Erikt
24 september 2007, 21:10
JOEHOE jongens, ik heb al verscheidene keren de zoekfunctie gebruikt.. maar kan geen antwoord vinden, dus dan maar even een nieuw onderwerpje! (ook handig voor andere mensen die het zoeken)

WAAR kan je allemaal George L's kopen?

Ik weet dat je ze bij MaxGuitar in Den Haag kunt kopen, maar dat is zo even te verweg.. Ik woon in Ermelo (Harderwijk) en ben scholend in Utrecht, dus het liefst in die omgevingen! Wie kan mij helpen?

(en misschien ook leuk om een lijstje te maken met waar je het allemaal kan halen, krijg je daar geen vragen meer over, dusse POSTEN DIE ADRESSEN :P )

q-elvis-p
24 september 2007, 21:17
ik koop ze via internet... meestal via ebay vanuit america kost namelijk best weining daar, 3,50€ per plug en €1,80 per 33cm kabel.


maar jukebox (http://www.muziekhandel-jukebox.nl/) heeft ze ook en die verstuurd ze ook.

het zijn erg sexy kabels.

Ibanez RuleZ
24 september 2007, 21:24
jukebox is dan goedkoper dan die lui uit de VS....

harrald

the sure thing
24 september 2007, 21:33
jukebox jukebox ...........

interessander
24 september 2007, 21:36
Er stond geloof ik op gitaarmarkt een ad met losse pluggen (niet van mij) voor een leuk bedrag, dan kun je de kabels ergens anders vandaan halen, ik heb mijn Gerorge L pluggen en kabels ook tweedehands gekocht.

Edit: de advertentie is gewijzigd, de pluggen zullen wel vekocht zijn, er staat nu wel een setje voor 100 euro...

drap
24 september 2007, 21:50
www.westerhaven.nl Kun je ze vanuit je luie zetel zo bestellen. Ik heb geen idee hoe hun service in het thuis bezorgen is moet ik eerlijk zeggen, maar de zaak zelf bevalt me wel in ieder geval.

Erikt
24 september 2007, 22:09
- MaxGuitar - Den Haag - 4,95 per plug en 3,50 per meter kabel
- Muziekhuis Westerhaven - Groningen - 4,90 per plug en 3,90 per meter kabel
- Jukebox - Boekel - ?? per plug en ?? per meter kabel


Dus nog geen een dichtbij huis.. :P word het waarsch toch keertje heen en weer naar Den Haag!

drap
24 september 2007, 22:12
Ik vat je niet helemaal. Je zit nu toch achter een computer? Dan kun je toch ook maar daar bestellen waar ze ze maar te koop hebben en komt binnen twee dagen de postcode al met jouw mooie George L pluggen + kabel. Hoe dicht bij huis wil je het hebben?!?!

Erikt
24 september 2007, 22:15
Ik vat je niet helemaal. Je zit nu toch achter een computer? Dan kun je toch ook maar daar bestellen waar ze ze maar te koop hebben en komt binnen twee dagen de postcode al met jouw mooie George L pluggen + kabel. Hoe dicht bij huis wil je het hebben?!?!

Zat zelf meer te denken morgen even langs te gaan, heb het geld hier liggen.. vandoar!

drap
24 september 2007, 22:20
http://www.gitaar-nederland.nl/ Daar zit vast een gitaarzaak in jouw provincie bij, ik weet het zeker zelfs. Zal ook vast wel eentje bij zitten die George l's verkoopt.

Erikt
24 september 2007, 22:22
ZO, dat zijn veel winkels! Bedankt, ga ik even rondzoeken!

yanto
24 september 2007, 23:14
Van de Haar verkoopt George L. Die zit in IJsselstein vlakbij Utrecht dus.

Metoshade
25 september 2007, 01:09
En dus iedere winkel die de spullen van v/d haar in het assortiment heeft zitten.

(zie sig ;) )

Kim Wilson
25 september 2007, 08:16
Heeft Big One ook George L? Da's mooi dat ik dat weet. Thanx! :)

drap
25 september 2007, 09:09
Heeft Big One ook George L? Da's mooi dat ik dat weet. Thanx! :)

Volgens mij niet. Althans, niet op hun site. Je zou ze daar wellicht kunnen bestellen.

Kim Wilson
25 september 2007, 09:13
Volgens mij niet. Althans, niet op hun site. Je zou ze daar wellicht kunnen bestellen.
Volgens Metoshade wel. En die werkt er, dus die zal het wel weten. :)

JoVe
25 september 2007, 14:00
Banzai:

http://www.banzaieffects.com/Value-Packs-Specials-c-251.html

Erikt
25 september 2007, 23:52
Even voor de mensen die misschien nog zoekend zijn:

- MaxGuitar - Den Haag - 4,95 per plug en 3,50 per meter kabel
- Muziekhuis Westerhaven - Groningen - 4,90 per plug en 3,90 per meter kabel
- Jukebox - Boekel - ?? per plug en ?? per meter kabel
- VD Haar - Ijsselstein - 3,75 per plug en 3 per meter kabel
- Big One - Zwolle - ?? per plug en ?? per meter kabel
- Banzai - Duitsland ergens - 4,90 per plug en ?? per meter kabel


Ik ben vanmiddag bij VD Haar geweest, wat een aardige kerel, en wat een werkplaats he! Prachtig.. hij liet nog zn Hook amps en Haar gitaren zien.. en ik wilde het eigelijk het liefst allemaal meenemen.. dus ik ben maar gegaan met 20 Georgies en 5 meter kabel :P

Vandaar denk ik ook die prachtige actieprijzen, toffe ervaring iig!

q-elvis-p
26 september 2007, 00:24
Even voor de mensen die misschien nog zoekend zijn:

- MaxGuitar - Den Haag - 4,95 per plug en 3,50 per meter kabel
- Muziekhuis Westerhaven - Groningen - 4,90 per plug en 3,90 per meter kabel
- Jukebox - Boekel - ?? per plug en ?? per meter kabel
- VD Haar - Ijsselstein - 3,75 per plug en 3 per meter kabel
- Big One - Zwolle - ?? per plug en ?? per meter kabel
- Banzai - Duitsland ergens - 4,90 per plug en ?? per meter kabel


Ik ben vanmiddag bij VD Haar geweest, wat een aardige kerel, en wat een werkplaats he! Prachtig.. hij liet nog zn Hook amps en Haar gitaren zien.. en ik wilde het eigelijk het liefst allemaal meenemen.. dus ik ben maar gegaan met 20 Georgies en 5 meter kabel :P

Vandaar denk ik ook die prachtige actieprijzen, toffe ervaring iig!

nou hup knippen en plakken en foto's van je pedalboard posten!!!!

Metoshade
26 september 2007, 08:34
Volgens mij niet. Althans, niet op hun site. Je zou ze daar wellicht kunnen bestellen.

Het staat idd niet op de site, maar gelukkig zijn ze wel. Het is zelfs zo dat lang niet alle producten die aangeboden in de winkel, op de site zijn terug te vinden. Het is slechts een kleine greep uit het assortiment.

Om zeker te zijn van beschikbaarheid en prijs, kun je altijd het beste even bellen. Dit zal waarschijnlijk op gaan voor veel muziekzaken. Een site is een visitekaartje, maar zegt niet per definitie alles. Bellen is beter ;)


Ik heb ook zeer goede ervaringen met V/d Haar, ging bij mij precies zo in IJsselstein. Toffe gast die weet waar hij het over heeft en geen zin heeft en to the point is. En die George L's zijn ideaal voor mijn pedalboard, je weet wel, dat ding tussen mijn Haar Strat en mijn Bogner Shiva :P