PDA

View Full Version : Flightcasebouwers



gecko84
24 september 2007, 19:37
Hoi iedereen,

ik laat op dit moment een basgitaar bouwen bij Sander de Gier. Natuurlijk wil ik straks mn nieuwe aanwinst wel goed kunnen beschermen en daarom wil ik een flchtcase laten maken.

De bas is dusdanig afwijkend dat een standaardcase niet zal passen en de oplossingen bij de gitaarwinkels bij mij in de buurt (Amsterdam) vind ik niet echt mooi, dat waren namelijk plastic cases met schuim erin.

Weet iemand waar ik een custom gitaarcase kan laten bouwen?

Misschien dat deze vraag hier niet helemaal hoort maar ik denk wel dat de lezers van dit deel van het forum hem het beste kunnen beantwoorden...

Eko
24 september 2007, 21:58
Kijk eens op marktplaats, bij de muziekinstrumenten>koffers. Daar staat regelmatig een advertentie van een bouwer op maat.
Ook een aantal grote winkels biedt zo`n service aan. ( Feedback).

casper innosence
24 september 2007, 22:18
wellicht Casecompany.nl in maastricht/heerlen?

Einzeln
24 september 2007, 22:41
Hoi iedereen,

ik laat op dit moment een basgitaar bouwen bij Sander de Gier. Natuurlijk wil ik straks mn nieuwe aanwinst wel goed kunnen beschermen en daarom wil ik een flchtcase laten maken.

De bas is dusdanig afwijkend dat een standaardcase niet zal passen en de oplossingen bij de gitaarwinkels bij mij in de buurt (Amsterdam) vind ik niet echt mooi, dat waren namelijk plastic cases met schuim erin.

Weet iemand waar ik een custom gitaarcase kan laten bouwen?

Misschien dat deze vraag hier niet helemaal hoort maar ik denk wel dat de lezers van dit deel van het forum hem het beste kunnen beantwoorden...

http://www.denting.nl/ Velsen-Noord. 25 minuten rijden van Amstelveen.