PDA

View Full Version : versterker te zacht



tommeke19
24 september 2007, 18:45
Hoi,

Ik speel nu op een Marshall g30r cd (30 watt) is het mogelijk om deze aan te sluiten op boxen vb: zoiets (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000Q0WD5ANi?Ca talogVideo=&ProductUUID=0k7VqHzl0UYAAAES9Tp_Z_HA&CatalogCategoryID=8DrVqHzmgkkAAAERuZsvKPl9&JumpTo=OfferList) of kan dat niet.

Rouzy
24 september 2007, 18:50
Ja/Nee je moet kijken of er een External speaker uitgang is
Maar je kunt beter, een betere versterker kopen :)

tommeke19
24 september 2007, 18:52
dat is het probleem, ik heb niet genoeg geld, en ik moet binnenkort gaan optreden

Rouzy
24 september 2007, 18:54
Voor 155 euro kan je een goede versterker kopen
van 80/100 watt en die gaan hard genoeg! :)

marter544
24 september 2007, 18:54
Je moet niet denken dat het dan ineens veel harder gaat ofzo. En ik denk ook niet dat je een speaker-out hebt, ik zou kijken of je miss ergens een versterker kan regelen (of gewoon je kleine MG voluit zetten, zonder extra cab want dat is gewoon zonde van je geld).
@ rouzy, ik geef je voor dat geld niet veel kans... Miss als je veel geluk hebt een 2e hands valvestate..

ColourofFire
24 september 2007, 19:00
Een cab erbij zal niet voor een enorm volumeverschil zorgen.

Tijd om te gaan sparen ;)

tommeke19
24 september 2007, 19:03
ok bedankt om te reageren en als jullie misschien een goede versterker weten tweedehands of nieuw mogen jullie me altijd contacteren of hier op de site zetten

tommeke19@telenet.be

grzt

LCH
24 september 2007, 19:49
Voor 200 euro moet er toch wel ergens een Peavey Bandit te krijgen zijn? Oerdegelijk en knalhard.

Eko
24 september 2007, 22:10
Onnodig. Zet tijdens je optreden je huidige amp neer en gooi er een Shure SM 57 microfoon voor , op een standaard ( en graag er een achter). Mix die via het mengpaneel, altijd goed. De microfoon achter in je amp geeft meer laag en tesamen met de microfoon voor geeft het een groot ( Volwassen) geluid. Is een beproefde techniek. Zelfs Clapton doet dit met z`n amps.
Zet de microfoon aan de voorzijde uit het midden van je speaker ander knallen je hoge tonen er uit als een bezetene.

Daemon
24 september 2007, 22:25
Onnodig. Zet tijdens je optreden je huidige amp neer en gooi er een Shure SM 57 microfoon voor , op een standaard ( en graag er een achter). Mix die via het mengpaneel, altijd goed. De microfoon achter in je amp geeft meer laag en tesamen met de microfoon voor geeft het een groot ( Volwassen) geluid. Is een beproefde techniek. Zelfs Clapton doet dit met z`n amps.
Zet de microfoon aan de voorzijde uit het midden van je speaker ander knallen je hoge tonen er uit als een bezetene.

@topicstarter: dit is ook een goede truc.

Ik zou zoiezo doorsparen voor een betere amp.
Die cab waarvan je de link poste is van slechte kwaliteit, dat geluidsverschil hoor je. Die zou ik zoiezo uit m'n hoofd zetten if I were you.