PDA

View Full Version : peavey raptor



kever69
24 september 2007, 14:37
Ik zou mij graag een gitaar willen aanschaffen om metal mee te spelen en heb een okkazie Peavey Raptor Plus gevonden. Kan deze daar voor dienen? Ben een beginner. Ze is nog in heel goede staat en wat mag ik daar max aan geven?

Greetz,

Kever69

Mr.Fingers
24 september 2007, 15:02
Tgooh, welke stijl wil je spelen? Op zich kan je beter een squier of epiphone (wel duurder, maar beter) kopen dan...

Riky
24 september 2007, 15:25
Ik zou mij graag een gitaar willen aanschaffen om METAL mee te spelen en heb een okkazie Peavey Raptor Plus gevonden. Kan deze daar voor dienen? Ben een beginner. Ze is nog in heel goede staat en wat mag ik daar max aan geven?

Greetz,

Kever69



Tgooh, welke stijl wil je spelen? Op zich kan je beter een squier of epiphone (wel duurder, maar beter) kopen dan...

style: Gokje... METAL ???

epiphone is wel heeel stuk duurder...


kijk anders HIER (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewGuidedSearch-Browse;pgid=TOZgS6SfaObm0000000000000000aCnTTQOl?s howManufacturers=true&recursive=&CatalogCategoryID=V6XVqHzm6dsAAAER2ZsvKPl9&PriceRange=&Manufacturer=&firstSelection=&inStock=&ReSort=priceasc) ff... heavy shop van musicstore...

kever69
24 september 2007, 15:56
Euh eender welke Squier? Waar moet ik op letten? Wat moet er zeker aanwezig zijn? Max 300euros

Greetz,

Kever69

G.G.
24 september 2007, 16:46
Heb zelf een raptor gehad met 3 singlecoiltjes. Was echt een prima ding in zijn prijsklasse. De "plus" heeft een humbucker en zou dus wel kunnen voldoen voor metal. Misschien in de toekomst een railshumbuckertje op de halspositie plaatsen?

Tweedehands gaan ze voor redelijk weinig weg, en kan dus interessant zijn. Kocht de mijne voor €25. Had trouwens lekkere elementen.