PDA

View Full Version : wat is het verschil tussen een hotrod deluxe en een hotrod devile??



levi
23 september 2007, 16:27
nou ja de titel zegt het al wat is het verschil tussen een hotrod deluxe en een devile behalven dan dat de devile duurder is en meer watt is het geluid beter of is er iets anders verschillends aan als je het weet laat het me alsjeblieft weten

groeten levi

the feable
23 september 2007, 16:50
Hier is enkele weken geleden een heel topic over geweest. Als je ff de zoekfunctie gebruikt heb je hem zo te pakken!

mcannegieter
23 september 2007, 16:51
De Deluxe kan je alleen krijgen in een 1x12 inch uitvoering. De DeVilles kan je krijgen in of 2x12 of 4x10 inch uitvoering. Door de meerdere speakers krijg je meer druk achter je geluid en spreid het geluid zich beter. Ik heb een 4x10 DeVille gehad en heb die sinds kort weggedaan omdat het bijna niet mogelijk is om met een laag volume te spelen. De Deluxe uitvoering is (denk ik) beter op een kamer te handelen en heeft nog steeds genoeg watt lijkt mij om bv mee op te treden.

levi
23 september 2007, 18:26
Hier is enkele weken geleden een heel topic over geweest. Als je ff de zoekfunctie gebruikt heb je hem zo te pakken!


oke sorry ( ff de tien tekens vol maken)

en bedankt voor je hulp