PDA

View Full Version : Alter Bridge - 013



cosmos
23 september 2007, 16:09
Op 30 januari staat Alter Bridge in 013. Je moet ervan houden, ik vind het persoonlijk erg vet. Tremonti kan ook best aardig spelen.. ;)

glacius
23 september 2007, 17:02
zijn er al kaarten verkrijgbaar ?

cosmos
24 september 2007, 10:38
zijn er al kaarten verkrijgbaar ?

Vanaf zaterdag a.s.

glacius
25 september 2007, 09:11
kosten ???

cosmos
25 september 2007, 09:41
kosten ???

Ja uhhh..
CTF0SY


Oftewel:

Check de fucking 013 (http://www.013web.nl) site yourself!

almarvk
25 september 2007, 09:42
Ik heb ze nu 2 x mogen aanschouwen en met ze mogen ouwehoeren, maar vond het de tweede keer toch behoorlijk tegenvallen mbt originaliteit...

glacius
26 september 2007, 08:43
Ja uhhh..
CTF0SY


Oftewel:

Check de fucking 013 (http://www.013web.nl) site yourself!

liever lui dan moe ;)

ik hoorde dat de nieuwe cd er ook aan zit te komen ? blackbird ?

Plantje
26 september 2007, 12:31
Nieuwe CD? Vet! Ik ben benieuwd! :)

glacius
26 september 2007, 13:22
komt als het goed is begin okt.

the feable
26 september 2007, 16:32
22,- euries, wordt steeds duurde :P Eerste concert was bijna een tientje goedkoper! Maargoed nog steeds niet extreem duur!

Ik ben wel benieuwd,was enorme fan van MT maar laatste tijd niet meer zo! Sinds hij micheal Angelo kent is hij bergafwaards gegaan! Maargoed Myles is natuurlijk de man dus ik ga wel!

shurindo
3 januari 2008, 18:00
Hej allemaal wie gaat er allemaal naar het concert????
Weet iemand trouwens al wat voor nummers er komen????
Greetz

shurindo
3 januari 2008, 18:04
Op 30 januari staat Alter Bridge in 013. Je moet ervan houden, ik vind het persoonlijk erg vet. Tremonti kan ook best aardig spelen.. ;)


Ik ben het daarmee helemaal eens:rockon:

toneblo
3 januari 2008, 18:06
Is er toevallig iemand die niet kan en een kaartje over heeft?

HEEEEL HEEEEL graag even contact met mij op nemen a.u.b.:hippie:
De prijs komen we wel uit...

new deep
3 januari 2008, 18:34
komen we wel uit...
heb net een kaartje voor 75 € gekocht via internet

Metal Chick
4 januari 2008, 18:45
Ik ga helaas niet. Ik was te laat met een ticket kopen en toen was het concert al uitverkocht. Balen!

Maar met een beetje geluk gaan ze van de zomer ook wat festivals af.

Marc Oblivian
6 januari 2008, 14:14
Ze spelen ook in Antwerpen..
Wellicht zijn daar nog kaarten voor verkrijgbaar.
Moet je wel een beetje in die buurt wonen....
anderszijds: ik ga daar ook heen en ik woon even boven A'dam (maar goed...Tilburg is net zo ver rijden voor mij..)

schizo910
30 januari 2008, 14:09
Tot vanavond dan maar :satisfie:

new deep
31 januari 2008, 01:03
Net terug en was super cool! Staan smullen van de bandvibenummers (super drummer trouwens)en goede sound (Tremontri: Bogner Shiva en Uberschall, Mesa Triple rectifier en 2x Fender Twin en Miles op een Mesa Lonestar oid.) Beste optreden tot nu toe dat ik van ze gezien heb qua sound, nummers en algehele performance.

schizo910
31 januari 2008, 13:16
Helemaal mee eens, daar heb ik niets aan toe te voegen. Ze hadden het zelf kennelijk erg naar hun zin... erg cool.

.Stax.
31 januari 2008, 13:20
Jajaja wat een showtje was dat weer!!
Die shiva is nieuw in zijn setup he? Ik wist wel dat hij de ubershall gebruikte..
Mooie tremonti wah ook :hippie:

Chroxy
31 januari 2008, 17:56
(Tremontri: Bogner Shiva en Uberschall, Mesa Triple rectifier en 2x Fender Twin en Miles op een Mesa Lonestar oid.)

Was die lonestar (oid) combo die er stond niet alleen voor de slidegitaar die daarbij stond? Althans de kabel liep van gitaar de Mesa in ;)

Ik persoonlijk vond het een saai optreden, mja, ik denk dat het qua band ook niet mijn ding is: hoe Amerikaans kan het zijn?. Ik stond op het balkon en het geluid was (daar althans) slecht. De band heeft echt een Wall of Sound, maar werkeiljke definitie van wat ie speelt is er niet, tenzij hij (tremonti) hoog de hals op ging. Wel was ik onder de indruk van die zanger; die kon ook nog een mooi potje spelen!

Ik moet wel toegeven dat ze vele malen beter waren dan op pinkpop.. mja; daar heb ik het geluid bij nog geen 1 band ooit echt goed gevonden :)

Sj03rd
31 januari 2008, 21:39
damn...wat baal ik dat ik hier niet bij ben geweest!!
nieuwe cd ook veel van gespeeld? en stonden die nummers een beetje met Miles op gitaar?

Marc Oblivian
1 februari 2008, 10:31
Ik heb ze dinsdagavond in Hof ter Lo in Antwerpen gezien en vond ze supergoed. Geweldige sound, lekker gespeeld.
Ook een goede zanger inderdaad die tevens een goede gitarist is.
Die Tremonti zingt overigens ook een leuke tweede stem...wist niet dat die zanglijnen door hem werden gezongen tot ik ze live zag spelen...:-)
Solo's waren goed (eigenlijk precies hetzelfde als op de cd's)
Heb me prima vermaakt!
Wat wel zo is, is dat het geen showband is ofzo: ze doen hun ding en doen dat weliswaar erg goed, maar geen extra's eromheen....
Anderszijds heb ik dat ook niet echt gemist...
Zekers voor herhaling vatbaar!!!

madman
1 februari 2008, 23:44
Mooie tremonti wah ook :hippie:

Ghehe, Thnx ;)