PDA

View Full Version : Is alleen spelen op een electrische gitaar wel leuk?



Ralfje
23 september 2007, 11:03
Wil graag ook electrisch gaan spelen, wil me op soleren gaan richten. Maar is het alleen spelen eigenlijk wel leuk en mogelijk? Of is het beter om met iemand mee te spelen?

chubbyfan
23 september 2007, 11:17
ja hoor ,ik vind het leuk om me zelf op te nemen en daar overheen te soleren
maar ik denk dat het toch beter is om met iemand samen te spelen ,daar leer je meer van(2 weten meer dan 1 toch),en het is veel gezelliger

Ralfje
23 september 2007, 12:09
Speel je zelf ook samen met anderen? Hoe ontmoet je een andere muzikant?

Daemon
23 september 2007, 12:52
Ik speel zelf zoiezo in een band, maar ik speel thuis vaak alleen. En dat is geen enkel probleem. Gewoon een leuke backingtrack opzetten en spelen maar :)
Andere muziekanten leer je vanzelf kennen via internet, optredens, open podia etc.

chubbyfan
23 september 2007, 12:55
vroeger wel toen ik nog in dienst zat,toen waren er altijd zat mensen die muziek maakten,heb zelfs een paar keer in de scheepsband gezeten(zat bij de marine)tegenwoordig ken ik niemand die ook gitaar speelt in de buurt dus hebben wij hetzelfde probleem ,zit er aan te denken om een keer bij een jamsessie te gaan kijken ofzo ,advertenties plaatsen op verschillende gitaarforums,maarja dan moet het ook nog klikken natuurlijk

ArcBeetle
24 september 2007, 09:58
Als ik thuis oefen , speel ik ook alijd alleen maar dat vind ik niet zo erg.
als ik wat wil soleren speel ik met mijn broer :satisfie:
Ik heb natuurlijk ook geluk dat hij gitaar speelt.

Diaz.

Ibanez666
24 september 2007, 10:05
In mijn tijd (zucht) moest je de deur uit om nieuwe dingen te leren (af kijken van je helden bij optredens) tegenwoordig hebben de jonkies het een stuk makkelijker (youtube) en hoeven de deur niet meer uit en kunnen dus rustig alleen hun stapjes vooruit waren. Bij mij was het zo dat we wel met z'n drieeen of vieren op pad moesten omdat we anders nooit alle licks die we zagen konden onthouden LOL

Speulert
29 september 2007, 06:37
In mijn tijd (zucht) moest je de deur uit om nieuwe dingen te leren (af kijken van je helden bij optredens) tegenwoordig hebben de jonkies het een stuk makkelijker (youtube) en hoeven de deur niet meer uit en kunnen dus rustig alleen hun stapjes vooruit waren. Bij mij was het zo dat we wel met z'n drieeen of vieren op pad moesten omdat we anders nooit alle licks die we zagen konden onthouden LOL

Met zn vieren de licks onthouden/ waarom maaktje geen filmpje met je gsm?;)

Ibanez666
29 september 2007, 11:54
Met zn vieren de licks onthouden/ waarom maaktje geen filmpje met je gsm?;)

filmpje op je gsm?

In mijn tijd...... ;-)

Jeroensnake
29 september 2007, 17:17
.....zucht