PDA

View Full Version : Roger Hodgson - Live in Montreal "Take The Long Way Home"



Mr. Ibanez
22 september 2007, 19:44
Sinds vandaag in mijn bezit, Roger Hodgson - Live In Montreal "Take The Long Way Home".
Je hebt wel eens van die momenten dat je denkt "Dit is het, hier valt niets aan toe te voegen".
Dat gevoel kreeg ik toen ik vanmiddag deze DVD bekeken had. Ik heb normaal gesproken niet zo veel met Supertramp of Roger Hodgson. Maar dit is er een die niet in de collectie mag ontbreken. Die man is puur!
Hij komt dan misschien wat verlegen over en z'n podium-presentatie is niet spectaculair, maar z'n muziek......wauw, te gek. En wat een stem, hij maakt het live 100% waar!

Han S
22 september 2007, 20:17
Ik moet die DVD ook hebben, Rodger is heel erg okay. Ik heb een video van zijn uitvoering van 'Fools Opera' van een jaar of 10 geleden tijdens een promsconcert op nieuwjaarsnacht, geweldig, met een echte en enorme kerkklok die naar beneden kwam zakken.

Han S
29 september 2007, 18:36
Ik heb hem gisteren gekocht en vanmiddag bekeken. Wat een geweldige man is dat, wat een diepgang en dat allemaal in zijn eentje met een beetje hulp van een vriend. Ik ben zeer zwaar onder de indruk.

'The two of us is' nog altijd een van mijn favorieten, ik werd daar echt emotioneel van.

Nog bedankt voor de tip.