PDA

View Full Version : Hallo vriendelijke mensen



Ignar
22 september 2007, 15:47
Zo, ook hier maar eens aangemeld. Volg al een tijdje twee andere gitaarfora maar dacht dat ik netzogoed hier mensen kon gaan irriteren met mijn gebrek aan kennis. :)

Speel nu een jaartje of vier gitaar, af en toe in een band, en dus ook af en toe niet. Qua muzieksmaak bevalt mij vrij veel, van barok tot nederhop en van psychedelische rock tot jazz. Qua eigen kunnen valt het daarentegen nogal tegen, dus verwacht niet al te veel. Zal me ook maar meteen muzikaal voorstellen, weten jullie meteen met wat voor soort vis je de zee in gaat.

Mooi man (dromen van een man die nooit sliep)
http://sleutelbos.com/Mooi_Man.JPG

01. Nicolae's Last Speech
02. De Duivel Wacht Op Mij
03. Waar Moet Ik Heen Zonder Broek?
04. Pas op, De Moslims Komen Eraan!
05. Opblaasbijbel
06. The End Is Nigh, Saddam
07. Tragedy Is My Specialty
08. Supermarkt van Trots en eer
09. Breek Mijn Hart Maar Laat Me Nooit Alleen
10. A Dream
11. Out of Key and Out of Wine
12. De Juni-Maan Nocturne
13. Nummer Dertien
14. Gebakken Op Grootmoeder's Wijze
15. Josef Will Have None Of It
16. Ze Waren Nooit op de Maan
17. Communication Breakdown (laatste dag aan het front)
18. De Dag Een Nacht (why don't you analyse this?)

Het zaakje is te downloaden vanaf http://www.sleutelbos.com voor de mensen wiens oor niet snel beledigd is. :D

Zo, bij deze me eigen geintroduceerd, snel zullen de eerste domme vragen door mij gelanceerd gaan worden. Binnenkort, bij een subforum bij U in de buurt!

Mr.Fingers
22 september 2007, 17:31
Ik ben wel geen vriendelijk mens, maar toch heet ik je welkom opt forum :cooler:

Moge uw posts ons verblijden! :soul:

bass blom
22 september 2007, 17:35
hee dat ziet er lekker maf uit! :D
kom maar op met die domme vragen :sneaky:

Mr.Fingers
22 september 2007, 17:38
Ignar, bedoel je Ignar als in Ignar Hillstrøm?

Ignar
22 september 2007, 18:26
Jazeker, niemand minder dan die Ignar. Ken ik je onder een andere naam ergens van? 8-)

Mr.Fingers
22 september 2007, 18:32
U kan me kennen als uw belastingscontroleur :cooler:

Neenee, ik ben Williamsanders opt gitaar.net

drap
22 september 2007, 18:39
Oeh, weet wat je doet. Hier is geen bescherming van een selekt Gitaar.net groepje. Oh wat zeg ik nou weer... Eh... succes!

edit: Ene Rjong999 heeft het al aan den lijve ondervonden, ghehehe...

Ignar
22 september 2007, 18:46
Ah, op die fiets. We zullen wel zien, ben zelf doorgaans een nogal lomp iemand en verwacht dan ook niks beters van de rest. :dance:

Ik ga meteen maar eens wat meningen porren over modelers.

drap
22 september 2007, 18:54
Het gaat hier inderdaad ietsje anders dan op Gitaar.net. Als je hier iets verkondigt wat niet in goeie aarde valt, dan ben je op z'n minst vier a vijf pagina's verder :cheerup:

Maar euh... welkom heur, je bent tenslotte een Groninger. Althans een Apeldoorner in Grun'n was het niet? Ik onthoud alles :cooler:

Al weer bezig met een nieuw projektje met Martin enzo btw? Daar waren toch plannen naar?

Ignar
22 september 2007, 19:23
Zozo, worden er dossiers aangelegd? ;) Met Martin en de gang ligt het nogal stil, moest vanwege omstandigheden alle band-gerelateerde zaken droppen. Als ik me niet vergis is ie zelf met iets nieuws begonnen met een deel van de vorige band en zoeken ze nu nog naar een drummer. Mochten hier nog Groningse drummers bivakeren dan kan ik wel even een contactje leggen.

drap
22 september 2007, 19:41
Zozo, worden er dossiers aangelegd? ;) Met Martin en de gang ligt het nogal stil, moest vanwege omstandigheden alle band-gerelateerde zaken droppen. Als ik me niet vergis is ie zelf met iets nieuws begonnen met een deel van de vorige band en zoeken ze nu nog naar een drummer. Mochten hier nog Groningse drummers bivakeren dan kan ik wel even een contactje leggen.

Da's ook al weer verleden tijd. Daar zat ik ook bij, maar het wilde niet vlotten met een drummer. Tegenwoordig, althans, zo zijn de plannen, zijn Martin en ik weer partners in crime op de gitaar in een bandje, ik moet alleen nog ff een bassist benaderen (al anderhalf week ofzo :chicken: ).

Powerchordschuiver
22 september 2007, 20:19
Welkom....

hendrix_appendix
22 september 2007, 22:34
Met welke vis je in zee gaat? :dontgeti: Is dat nieuw?

Ignar
22 september 2007, 22:42
Ach, ben nooit te beroerd om nieuwe koeien in je sloot te zetten. :jam:

En Grazie Powerchordschuiver. :)

Drap: en zo kan het verkeren. :P Heb net met mariska gesproken, blijkbaar is de nieuwe drummer gevonden en treden ze vrijdag a.s. op in de ORKZ bar. Ik ga ze maar eens uitchecken als ik kan.