PDA

View Full Version : New amps! Marshall Jtm 60 head!



tillens
22 september 2007, 00:51
Jaja, ik weet het belachelijk.. Ik heb drie weken terug ongeveer een matchless clubman 35 aangeschaft zie dat topic even zou k zeggen, en nu deze weer.. Ik was al paar jaar op zoek naar deze amp en steeds er naast ... nu dus niet.. Ben nu aan het klussen in mijn nieuwe huis, en mijn gitaarkamer wordt best leuk met die ampjes die ik nu heb. Morgen na het klussen maak ik foto's heb nu al mijn gear bij elkaar..

ow ja de amp klinkt onwijs, maar ik heb de combo ook dus weet wat ie kan.. klinkt alleen heel lekker over mijn 212 met v30's erin...

ACSlater
22 september 2007, 02:35
Leuke amp! Ik heb zelf een JCM602 gehad een paar jaar terug en de JCM600 serie is op het uiterlijk na gelijk aan de JTM 60. Leuke amp maar ik vond de combinatie met de 75T speaker niet echt geweldig. Daarnaast zaten er stokoude zwarte buizen in en daardoor had ik de grootste moeite om clean te klinken op redelijk volume. Zou wel weer eens over zo'n versterker willen spelen.

tillens
23 september 2007, 19:08
deze is in nieuwstaat en klinkt echt tof! Niet zo tof als mijn clubman 35 maar he that's the breaks!