PDA

View Full Version : Hennie V steld zich voor



Hennie V
22 september 2007, 00:04
Hallo
Ik volg al zo'n 4jaar het forum(meestal akoestisch)en ik heb er ongetwijfeld veel van geleerd,maar het is ook vermakelijk en soms ergerlijk,kortom,ik heb er plezier mee.
Ik heb mij al lang geleden aangemeld en ooit een berichtje gepost en verder niet meer maarja ik had ook niet zo veel zinnigs te melden,maar de laatste tijd heb ik toch meer de behoefte om op bepaalde berichten te reageren dus zal ik dat vanaf nu(zij het met mate.)gaan doen.
Ik ben nog een jonge vent van 52 jaar:) ben gaan spelen op 11 jarige leeftijd tot m'n 20ste daarna nooit meer tot ik 6jaar geleden ook het computer tijdperk in stapte en door die bron van informatie op gitaar gebied entousiast raakte.Gitaar gekocht en gaan oefenen Inmiddels helemaal verslaafd.
gitaar: taylor 414ce ltd
stijl:fingerpicking fingerstyl 100% instrumentaal(ik ben de slechtste zanger van de wereld)
IK speel puur voor de hobby en heb geen ervaring met bands of samenspel met anderen maar wie weet komt dat er ooit nog van.
Oké tot ziens op het forum dan

bass blom
22 september 2007, 00:07
hee goed man, meer grijze koppen hier :cheerup:
ja, het blijft kriebelen he?

glasbier
22 september 2007, 00:09
Welkom hier! Trek je maar nix van Bass aan hoor!(hij verliest wel zijn haren maar niet z'n streken!).

bass blom
22 september 2007, 00:42
Welkom hier! Trek je maar nix van Bass aan hoor!(hij verliest wel zijn haren maar niet z'n streken!).

en bass wacht nog steeds tot er ene glasbier de dam op komt rijden met een ouwe london city en een ex gillende PRS :sneaky: