PDA

View Full Version : benodigdheden



spykie
21 september 2007, 20:01
ik ben opzoek naar een nieuwe gitaar !!(had nu een klassieke , 3 jaar)

ditmaal een elektrische , nu is mijn vraag , wat heb ik allemaal nodig om te beginnen ?

en ook wat info over tabs - wat zijn dat ? en effecten , elementen , pick ups , ....

nevyn292
21 september 2007, 20:05
tabs is bladmuziek, alleen dan ietsje anders, heeft evenveel te maken met elect als met klassiek :stop:

waarop moet je letten? hoe speelt het ding? geeft het naar jou mening een mooi geluid?

gewoon een gitaar pakken en als je de magische klik voelt neem je hem mee :hippie:

ga eens de zoekfunctie gebruiken, je bent niet de eerste die op zoek is naar een electrische gitaar na een paar jaar akoest gespeeld te hebben

Vonk
21 september 2007, 20:09
Dat je nog de moeite neemt om hem te helpen...

nevyn292
21 september 2007, 20:13
ach, als je je verveelt doe je al snel rare dingen, en ooit waren we allemaal net zo ontwetend als deze gozer, elkaar beetje helpen kan geen kwaad :hippie:

alleen snap niet dat ze tegenwoordig wel lopen te schreeuwen dat het jonge bloed zo goed met computers om kan gaan, maar dat deze niet begrijpen hoe een zoek functie werkt :stop:

Vonk
21 september 2007, 21:41
alleen snap niet dat ze tegenwoordig wel lopen te schreeuwen dat het jonge bloed zo goed met computers om kan gaan, maar dat deze niet begrijpen hoe een zoek functie werkt :stop:

Haha inderdaad, nou je het zegt. Met 2 goed gecombineerde woorden kun je alles op internet vinden met Google.