PDA

View Full Version : Hoe vind je in hemelsnaam een zanger?



bluesfella
21 september 2007, 00:54
We zijn verdorie al bijna twee jaar bezig en we kunnen maar geen zanger vinden. We zijn een complete band en het skill niveau ligt zeker bovengemiddeld. Het wil maar niet lukken om het laatste cruciale onderdeel toe te voegen. We zitten in omgeving Rotterdam... genoeg mensen zou je zeggen. Weet een van jullie waar ik het beste advertenties kan ophangen of rondkijken? Dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=97970) is onze advertentie hier om je een idee te geven. Niet alledaags dus, maar ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand is die niet geinteresseerd is om bij ons te komen.

Pun
21 september 2007, 05:36
Als het niet lukt kan altijd nog een van de huidige bandleden gaan zingen. Dan kun je altijd nog rustig op zoek naar een andere zanger, als het nog niet echt is wat je zoekt, maar dan sta je in ieder geval niet stil.

Borus van den Brand
21 september 2007, 10:01
Ik ken het probleem. Zoeken jullie echt een zanger, of is een zangeres ook goed? Wij wilden in eerste instantie een zanger, maar omdat dat maar niet wilde lukken, zijn we op zoek gegaan naar een zanger óf zangeres, die laatste hebben we inmiddels een gevonden. Het is erg lastig, er zijn erg weinig jongens die (weten dat ze) goed kunnen zingen, en het is moeilijk om een zangeres te vinden die het leuk vindt om rock te zingen.

Nevaratoiel
21 september 2007, 13:13
Ik ben een vrouw, kan, volgens de buren, wel aardig zingen (al vind ik zelf niet echt... hehe), en ik vind rock ook leuk om te zingen. Maar ik woon niet in de buurt van Rotterdam... bij lange na niet (Nijmegen). ;)

Ik heb zo'n idee dat vaak een band met alleen maar jongens niet zo graag een vrouw willen hebben omdat dat niet bij hun imago past. Je ziet trouwens over het algemeen maar weinig bands met een zangeres (en verder geen vrouwen in de band). Of ik moet niet goed kijken.