PDA

View Full Version : Dimmu Borgir - Melkweg / 013



Damage Inc.
20 september 2007, 23:36
Gaat hier iemand naar Dimmu Borgir of zijn er fans? :)

Ik vraag me namelijk af hoe vroeg van tevoren ik er moet zijn om vooraan te komen (bij de 013 dan).
Het is geen MetallicA met een vol stadion natuurlijk, maar ook geen klein bandje.
Dus ik weet niet precies wanneer de fans voor die soort bands komen.
Ik ben dan ook maar net bekend met ze, en nog nooit echt naar een "kleinere" band/show geweest.


GreetingZ
- Damage Inc.

hoofd
21 september 2007, 01:11
Ik ben een keer bij Dimmu Borgir in een uitverkocht Paradiso geweest.. Ik kwam halverwege de openingsact binnen en heb mezelf gewoon naar voren gebeukt. Gewoon naar voren gaan..

Damage Inc.
21 september 2007, 01:14
Ik ben een keer bij Dimmu Borgir in een uitverkocht Paradiso geweest.. Ik kwam halverwege de openingsact binnen en heb mezelf gewoon naar voren gebeukt. Gewoon naar voren gaan..

Heh, jah dat kan ook, maar bij mij is het denk ik gewoon van "Wacht es effe menneke!" *duuw terug*. XD

hoofd
21 september 2007, 01:20
Heh, jah dat kan ook, maar bij mij is het denk ik gewoon van "Wacht es effe menneke" *duuw terug*. XD

Ja, met zo'n houding kom je natuurlijk nergens.. Er zijn geen plaatsen, iedereen is vrij om te gaan en staan waar 'ie wil, dat moet je dus ook doen. Fack, als ik zo dacht had ik ook nooit vooraan gestaan bij Slash, Sepultura, CoF, Dimmu, DEP, Slayer, Napalm Death en weetikveelwatnogmeer..

Dribbel_
21 september 2007, 01:24
Pfff 1 keer in de rij gestaan om vooraan te kunnens taan nooit meer, kost alleen tijd.

Gewoon ergens bij voroprogramma binnenkomen, biertje drinken. Als het begint loop je naar voren.
Wil je echt vooraan staan begin je te springen binnen een paar sec ben je door de pit heen en sta je vooraan
opgelost :chicken:

Damage Inc.
21 september 2007, 01:24
Ja, met zo'n houding kom je natuurlijk nergens.. Er zijn geen plaatsen, iedereen is vrij om te gaan en staan waar 'ie wil, dat moet je dus ook doen. Fack, als ik zo dacht had ik ook nooit vooraan gestaan bij Slash, Sepultura, CoF, Dimmu, DEP, Slayer, Napalm Death en weetikveelwatnogmeer..

Kan toch niks aan doen dat ik niet zo groot ben. :P
Maar, punt is dus dat ik niet uren van tevoren hoef te gaan?
Het is maar dat het niet volgepropt is als ik aankom,
om dezelfde reden is het natuurlijk ook vervelend om mensen voor me te hebben staan.
En het is die dag dan ook nog steeds niet uitverkocht, meeste zullen wel naar Amsterdam gaan. :P

Dribbel_
21 september 2007, 01:34
Kan toch niks aan doen dat ik niet zo groot ben. :P
Maar, punt is dus dat ik niet uren van tevoren hoef te gaan?
Het is maar dat het niet volgepropt is als ik aankom,
om dezelfde reden is het natuurlijk ook vervelend om mensen voor me te hebben staan.
En het is die dag dan ook nog steeds niet uitverkocht, meeste zullen wel naar Amsterdam gaan. :P


Gewoon naar voren blijven lopen vragen of je er even langs mag. Iedereen laat je erlangs als je maar doorloopt en niet stil gaat staan voor iemand dat is irritant :chicken:

Damage Inc.
21 september 2007, 01:37
Gewoon naar voren blijven lopen vragen of je er even langs mag. Iedereen laat je erlangs als je maar doorloopt en niet stil gaat staan voor iemand dat is irritant :chicken:

Ah ok, mja dat ben ik eigenlijk niet zo gewend.
Dan was het meestal van "Flikker eens op." en de weg blokkeren met zo'n kop van "Jah, denk 't ook!".
Misschien was dat omdat de meeste shows waar ik was de kaartjes zo'n 55 euro kostten. XD

hoofd
21 september 2007, 01:43
Kan toch niks aan doen dat ik niet zo groot ben.

Wat, denk je dat ik groot ben? :seriousf:

Ik ben niet groot, ook niet breed, maar ik ga wel al sinds m'n 14de met enige regelmaat naar wat stevigere concerten, ik weet de gang van zaken inmiddels wel.

Ohja, en niet vergeten met bier te smijten bij Dimmu Borgir!! Das leuk joh, zie je alle makeup van die vleermuizen uitlopen! :D

Damage Inc.
21 september 2007, 01:51
Wat, denk je dat ik groot ben? :seriousf:

Ik ben niet groot, ook niet breed, maar ik ga wel al sinds m'n 14de met enige regelmaat naar wat stevigere concerten, ik weet de gang van zaken inmiddels wel.

Ohja, en niet vergeten met bier te smijten bij Dimmu Borgir!! Das leuk joh, zie je alle makeup van die vleermuizen uitlopen! :D

Hehe, "I'm meltiiing, oh right, make-up...". :P

Daemon
21 september 2007, 14:02
Hahaha, 't is dat ik dat zonde van m'n bier vindt :p Anders zou ik 't zondag wel doen ja :)