PDA

View Full Version : Ja hoor stop maar met zoeken naar je favo amp!!!!



q-elvis-p
20 september 2007, 17:56
hey,

ik heb gevonden wat iedereen altijd al zocht :p

en klikken (http://www.voxamps.co.uk/amplug/) maar!!!!

waix
20 september 2007, 18:01
cool :)

prijzen ?

bass blom
20 september 2007, 18:02
lachen, ziet er kek uit :D

Les Paul R8
20 september 2007, 18:02
Briljant! Helaas geen 2-kanaals versie :(

q-elvis-p
20 september 2007, 18:05
44 euro bij thomann (http://www.thomann.de/de/search_dir.html?sw=amplug)

Bram+
20 september 2007, 18:08
Briljant! Helaas geen 2-kanaals versie :(
Koop je er toch gewoon twee.

Lexvandoef
20 september 2007, 18:16
haha, ik vind ze best gaaf weet je dat. Alleen de looks al. Desondanks zal ik er geen kopen alleen omdat ik savonds ofwel acoustisch speel, ofwel gebruik maak van amps met een volumeknop :rockon:

marter544
20 september 2007, 18:17
44 euro bij thomann (http://www.thomann.de/de/search_dir.html?sw=amplug)

Vette dingen! Alleen beetje kansloos gezien de PocketPod waar Line6 mee is gekomen..

q-elvis-p
20 september 2007, 18:19
Vette dingen! Alleen beetje kansloos gezien de PocketPod waar Line6 mee is gekomen..

nee vox is leuker!!!

pannekoek
20 september 2007, 18:19
omg zoiets zoek ik al vet lang XD

q-elvis-p
20 september 2007, 18:19
haha, ik vind ze best gaaf weet je dat. Alleen de looks al. Desondanks zal ik er geen kopen alleen omdat ik savonds ofwel acoustisch speel, ofwel gebruik maak van amps met een volumeknop :rockon:

en in de trein dan? of in de bus of in de tram?

Lexvandoef
20 september 2007, 18:20
Heb jij een gitaar bij je in de tram? :satisfie:

Dan heb je alle recht zoiets nodig te hebben :rockon:

Bram+
20 september 2007, 18:22
Ik denk dat in het OV het niet in dank afgenomen wordt als je gaat spelen, ook niet met zo'n ding, omdat het spelen op zich nog steeds 'herrie' maakt.

q-elvis-p
20 september 2007, 18:22
Heb jij een gitaar bij je in de tram? :satisfie:

Dan heb je alle recht zoiets nodig te hebben :rockon:

hey ik zie dat je ook een ac15 hebt!! gaaf hoor bevalt ie?

q-elvis-p
20 september 2007, 18:24
Ik denk dat in het OV het niet in dank afgenomen wordt als je gaat spelen, ook niet met zo'n ding, omdat het spelen op zich nog steeds 'herrie' maakt.

hehe ja dat kan wel indd... nou liever dat dan van die papi's met een telefoon of mp3 speler met speaker... pfff r 'n b. kom op mensen dat kan echt niet meer het is weer een rock 'n roll/metal tijd perk :)

Lexvandoef
20 september 2007, 18:24
hey ik zie dat je ook een ac15 hebt!! gaaf hoor bevalt ie?

Ja zeker, welke gitaar ik er ook op gooi, er komt een heerlijk clean geluid uit 8-) En hard ook. :satisfie:

Chris Winsemius
20 september 2007, 18:26
Cool, weet iemand toevallig (al) of ie ook op 'n Strat past?

Squier4ever
20 september 2007, 18:30
Ik denk dat in het OV het niet in dank afgenomen wordt als je gaat spelen, ook niet met zo'n ding, omdat het spelen op zich nog steeds 'herrie' maakt.

er staat zelfs een boete op om in t ov muziek te maken...

we hadden een keer voor een kameraad een bas gekocht in apeldoorn en in de trein terug zaten we een beetje te bassen en dat mocht niet van de conducteur omdat we er geld voor konden vragen en als we m niet snel wegdeden kregen we nog een boete ook....

q-elvis-p
20 september 2007, 18:49
er staat zelfs een boete op om in t ov muziek te maken...

we hadden een keer voor een kameraad een bas gekocht in apeldoorn en in de trein terug zaten we een beetje te bassen en dat mocht niet van de conducteur omdat we er geld voor konden vragen en als we m niet snel wegdeden kregen we nog een boete ook....

jezus wat een gezeik... mischien maar goed ook... je zou maar een coupé delen met de josti band, die toevallig hun gear bij hun hebben :)

q-elvis-p
20 september 2007, 18:56
Ja zeker, welke gitaar ik er ook op gooi, er komt een heerlijk clean geluid uit 8-) En hard ook. :satisfie:

ja goed heh was laatst voor het eerst mijn ac15 mee... ongelovelijk hoe hard dat ding gaat!!! ik vind m ook zeker lekker klinken met de topboost en overdrive pedaaltjes!!!!

q-elvis-p
20 september 2007, 19:01
Cool, weet iemand toevallig (al) of ie ook op 'n Strat past?

hey chris,

ik heb geen flauw idee kon er ook al niks over vinden, tsja proberen maar denk ik.