PDA

View Full Version : Had Mijn Stagg Les Paul Gepimpt



Thijssie06
20 september 2007, 16:34
Hey, ik heb pas mijn stagg gepimpt, ik zelf vind hem er wel netjes uitzien
Knoppen moeten er nog op. wat vinden jullie?



Grote foto's dus laadtijd

http://xs.to/xs.php?h=xs219&d=07384&f=100_8981.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs219&d=07384&f=100_8985.jpg

Mr.Fingers
20 september 2007, 16:35
Als we nu eens iets zouden zien? Imageshack/linkyourfiles al geprobeerd?

Kakihara
20 september 2007, 16:35
Euhm ... ik zie niets ?

EDIT : Er zijn blijkbaar snellere mensen dan ik :chicken:

Dribbel_
20 september 2007, 16:37
Uploaden bij
xs.to
tinypic of iets
en dan tussen je img codes zeggen
xxx

Mr.Fingers
20 september 2007, 16:45
Ziet er ruig uit, alleen jammer dat de streep niet 100% recht is, en niet overal even dik. Maar wel knap opzich. en achja, het is maar een stagg

Lexvandoef
20 september 2007, 16:45
Metallica fan?

Thijssie06
20 september 2007, 16:46
Zwaar !! :rockon:

@MR.FINGERS : Kan nie alles hebbe hè :)

jimihattricks
20 september 2007, 16:48
als jij onder pimpen verstaat: een scheve lijn over de body trekken en de knoppen van de pots trekken - goed gelukt!

flauw he :satisfie:

dat kruis is wel goed gelukt, heb er alleen beetje nazi- / redneck-associaties bij

Thijssie06
20 september 2007, 16:49
Scheve lijn valt best mee, niet 100% maar goed genoeg

Nazi( wel gebruikt door hitler) , nee hoor het is een Iron Cross google het maar ff

bass blom
20 september 2007, 16:50
zie ik nou knikken in je snaren tussen de brug en stoptail? :o

Mr.Fingers
20 september 2007, 16:52
zie ik nou knikken in je snaren tussen de brug en stoptail? :o
Ik precies ook zien. achja, het is een stagg, dat verklaart veel :rockon:

Thijssie06
20 september 2007, 16:53
kan inderdaad kloppen had geen nieuwe snaren meer.

grayfink
20 september 2007, 17:19
Tja, al draagt een aap een gouden ring.....

Mr.Fingers
20 september 2007, 17:22
Tja, al draagt een aap een gouden ring.....

hehehehehehe 8-)

Tho
20 september 2007, 17:24
dat kruis is wel goed gelukt, heb er alleen beetje nazi- / redneck-associaties bij

veel vrienden van mij hebben ook zo'n kruis getattoëerd. Het staat voor moed en loyaliteit, en het is inderdaad Duits. Jammer dat de nazi's het misbruikt hebben

Blend
20 september 2007, 17:25
veel vrienden van mij hebben ook zo'n kruis getattoëerd. Het staat voor moed en loyaliteit, en het is inderdaad Duits. Jammer dat de nazi's het misbruikt hebben

Ow, dat wist ik helemaal niet? En ik maar een hekel hebben aan mensen die zo'n kruis hadden :chicken:

Bart_Blueprint
20 september 2007, 17:27
Ik vind de gitaar lelijk...

Tho
20 september 2007, 17:28
Ow, dat wist ik helemaal niet? En ik maar een hekel hebben aan mensen die zo'n kruis hadden :chicken:

Je wordt er ook vreemd mee aangekeken hoor, en dat kan je die schapen ook niet kwalijk nemen. Maar in het skinhead/rock&roll wereldje heeft het er niets mee te maken :)

Thijssie06
20 september 2007, 17:34
Inderdaad, ben het helemaal met Tho eens :)

Blend
20 september 2007, 17:39
Je wordt er ook vreemd mee aangekeken hoor, en dat kan je die schapen ook niet kwalijk nemen. Maar in het skinhead/rock&roll wereldje heeft het er niets mee te maken :)

Met de nazi's hoop ik dat je bedoeld? ;)

Tho
20 september 2007, 18:03
Met de nazi's hoop ik dat je bedoeld? ;)

hahaha ja tuurlijk

jimihattricks
20 september 2007, 18:08
iron cross idd.. motorhead loopt er ook graag mee rond..

beetje tzelfde verhaal als met de svastika die ook door hitler misbruikt werd en tegenwoordig niet meer als indiaas symbool voor wedergeboorte staat, maar voor fascisme.. jammer

Tho
20 september 2007, 18:12
iron cross idd.. motorhead loopt er ook graag mee rond..

beetje tzelfde verhaal als met de svastika die ook door hitler misbruikt werd en tegenwoordig niet meer als indiaas symbool voor wedergeboorte staat, maar voor fascisme.. jammer

inderdaad. Ik mag geen kanker zeggen op het forum dus laten we het er maar op houden dat Dolfje een lul met een klootzak was

Wickerman
20 september 2007, 18:22
En dan heb je van die losers die dat Iron cross wel als 'fout symbool' gebruiken, zonder er verder bij na te denken, da's helemaal lachen.

Ik wou dat 'Dolfje' nu nog leefde; anaal met een boormachine zeg ik je :)

Ontopic, zet zo nog een streep op je gitaar, onder de pu's, dit vind k niet zo symetrisch (spel ik dat goed ?)

YannickH
20 september 2007, 18:23
je hebt de gibson van james hettfield nagemaakt:p

Tho
20 september 2007, 18:29
je hebt de gibson van james hettfield nagemaakt:p

GOH!!!

:D

jimihattricks
20 september 2007, 18:35
je hebt de gibson van james hettfield nagemaakt:p

t zal je maar gebeuren :satisfie:

DeiDRagonas
20 september 2007, 19:21
Ik vind hem niet eens heel lelijk eigenlijk.
(iets wat ik wel verwachtte toen ik t topic opende)
Ben echter wel blij dat het geen echte LP is... Dan was het toch enigszins heiligschennis geweest.

Groeten!

Squier4ever
20 september 2007, 19:25
Ik vind hem niet eens heel lelijk eigenlijk.
(iets wat ik wel verwachtte toen ik t topic opende)
Ben echter wel blij dat het geen echte LP is... Dan was het toch enigszins heiligschennis geweest.

Groeten!

dit heeft brandhoutcamouflage...

eens brandhout blijft brandhout, of er nou een kruisje en een streepje opstaat ofniet.

Lexvandoef
20 september 2007, 20:16
Ach tis zijn gitaar, en als hij er blij mee is, wie ben jij of zijn wij dan om hem tegen te houden/ af te kraken?

Baker
20 september 2007, 20:28
Hey, ik heb pas mijn stagg gepimpt, ik zelf vind hem er wel netjes uitzien
Knoppen moeten er nog op. wat vinden jullie?



Grote foto's dus laadtijd

http://xs.to/xs.php?h=xs219&d=07384&f=100_8981.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs219&d=07384&f=100_8985.jpg

ik vind het er echt niet uitzien

Orgasmocaster
20 september 2007, 21:08
You can't polish a turd :)

Tho
20 september 2007, 21:31
You can't polish a turd :)

natuurlijk kan je een drol wel polijsten, maar of het zin heeft? Ik bedoel, wie polijst er nou een drol :???:

Squier4ever
20 september 2007, 21:33
natuurlijk kan je een drol wel polijsten, maar of het zin heeft? Ik bedoel, wie polijst er nou een drol :???:

mensen die een stagg pimpen doen dat in feite.....

kun je IMO net zo goed je geld door de plee spoelen.

@ thijssie06: prima als je er tevreden mee bent (ook de gitaar), ik zou alleen iedere euro die ik extra uit zou geven aan die gitaar nog meer geldverspilling vinden.

Tho
20 september 2007, 21:38
mensen die een stagg pimpen doen dat in feite.....

kun je IMO net zo goed je geld door de plee spoelen.

@ thijssie06: prima als je er tevreden mee bent (ook de gitaar), ik zou alleen iedere euro die ik extra uit zou geven aan die gitaar nog meer geldverspilling vinden.

ach man, een squier is ook minder goed dan een fender, en een epiphone is ook minder dan een gibson, en een LTD is ook minder goed dan een ESP, maar wat maakt het uit. Misschien liet zijn budget het helemaal niet toe, misschien speelt hij net 3 maanden. Toen ik jaren geleden mijn eerste gitaar, een Ibanez RG370 kocht, dacht ik ook dat het de beste gitaar van de wereld was. Get the point? Hij is er blij mee, en zijn gitaar is nu genoeg gebashed :)

Squier4ever
20 september 2007, 21:45
ach man, een squier is ook minder goed dan een fender, en een epiphone is ook minder dan een gibson, en een LTD is ook minder goed dan een ESP, maar wat maakt het uit. Misschien liet zijn budget het helemaal niet toe, misschien speelt hij net 3 maanden. Toen ik jaren geleden mijn eerste gitaar, een Ibanez RG370 kocht, dacht ik ook dat het de beste gitaar van de wereld was. Get the point? Hij is er blij mee, en zijn gitaar is nu genoeg gebashed :)

zeker nu genoeg gebashed, maar hij speelt al langer getuige zij sig....

nja laten we er lekker over ophouden.
ennieway: je hebt helemaal gelijk, iedereen denkt meestal dat zn eerste gitaar het einde is, om er vervolgens weken/maanden/jaren later achter te komen dat je een kutgitaar hebt gekocht. ik moet echter zeggen dat dit bij mijn squier echt niet het geval is.... zeker niet na alle upgrades. de gitaar is een ideale frankenstein basis.

Tho
20 september 2007, 21:47
gheghe, ik had dat bij die Ibanez wel joh. Ik had totáál geen verstand van elektrische gitaren. Ik wist niet eens (en dat is écht waar) hoe ik moest stemmen! Altijd grappig. Jaren later ben ik aan de USA gitaren en dat is écht niet te vergelijken. wat was ik een lief klein leekje :satisfie:

Realeigo
20 september 2007, 21:53
Het is en blijft ene lelijke stagg, maar nu zit er ook en scheve streep en een kruis op.


Gefeliciteerd!






:D

GibsUn
20 september 2007, 22:03
je moet de rand nog aflijnen...

Squier4ever
20 september 2007, 22:05
gheghe, ik had dat bij die Ibanez wel joh. Ik had totáál geen verstand van elektrische gitaren. Ik wist niet eens (en dat is écht waar) hoe ik moest stemmen! Altijd grappig. Jaren later ben ik aan de USA gitaren en dat is écht niet te vergelijken. wat was ik een lief klein leekje :satisfie:

toen ik mijn squier kocht van een leerling van mijn toenmalige leraar werd me verteld dat squier de meeste bang for the buck was. na zelf vele squiers te hebben getest ben ik het daar niet meer mee eens, hoewel het prima gitaar'n blijven voor het geld. ik had toen al 7 jaar ervaring met klassieke gitaar.

ik heb ook door schade en schande bijgeleerd, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat mijn squier echt een goeie is.

The Mess
20 september 2007, 22:23
mensen die een stagg pimpen doen dat in feite.....
kun je IMO net zo goed je geld door de plee spoelen.


Dus er zitten mensen op gitaarnet die niet doorspoelen? :D

ExRxIxC
20 september 2007, 22:54
ik vind stagg gitaren over het algemeen best mooi hoor, niks mis met het uiterlijk van die dingen. alleen voor de rest zijn het kut dingen.

Squier4ever
20 september 2007, 23:12
ik vind stagg gitaren over het algemeen best mooi hoor, niks mis met het uiterlijk van die dingen. alleen voor de rest zijn het kut dingen.

nja ik vind ze niet eens mooi, eerder goedkope jatterij....

almarvk
21 september 2007, 08:43
Ach, van goedkope jatterij is de hele muziekbusiness niet vies van...

Dark_Tranquillity
21 september 2007, 09:12
Ach, van goedkope jatterij is de hele muziekbusiness niet vies van...

+1

Om op Tho te reageren wat betrefd zijn eerste gitaar: Ik ben zelf op een phoenix strat begonnen, en vond er niets mis mee eigenlijk. Nu met de Jackson USA is het een ander verhaal natuurlijk. Dat ding speelt goddelijk, ontstemt niet, je hoort het verschil tussen het aanslaan van verschillende snaren, waar voorheen slechts een vaag geruis was, en hij is nog dondersgeil ook. Hulde! Wat het stemmen betrefd, dat wist ik ook niet toen ik mn eerste kocht :D

Thijssie06
21 september 2007, 20:43
Ey mense ff voor de duidelijkheid

dit was maar voor de fun. Ik wou gewoon wat uitproberen, en idd hij speelt als stront. Ik vond het zelf niet eens een hele slechte metamorfose.

Ik had hier juist een stagg voor gekocht (50 eurie), want mijn Ibanez ga ik natuurlijk niet afschuren.


Speel ongeveer 2 jaar

:) Stagg kope? :hippie:

Mr.Fingers
21 september 2007, 20:48
Ey mense ff voor de duidelijkheid

dit was maar voor de fun. Ik wou gewoon wat uitproberen, en idd hij speelt als stront.

Ik had hier juist een stagg voor gekocht (50 eurie), want mijn Ibanez ga ik natuurlijk niet afschuren.


Speel ongeveer 2 jaar

:)

Volkomen terecht (van die ibanez he)!

achja, voor 50€ kunde al ni te veel sukkelen he

kerel999
22 september 2007, 14:33
Zeer mooi gedaan.

Ik heb mn gitaar ook gepimpt. Met een stukje traanplaat erop en met een mes lichte krassen erin gemaakt in de vorm van een rockhand --->:rockon:
Ben er zelf heel tevreden mee, ik post wel een keer een foto..


Kerel999

B_2_the_a
22 september 2007, 15:28
het idee is geinig, die lp na proberen te maken..
Maar ik vind het niet mooi:
1. lelijke gitaar
2. lelijke verf
3. lelijke gitaar
4. geen dimensie (gewoon een streep)
5. lelijke gitaar
6. tis een stagg

:D

Valoosj
22 september 2007, 15:38
het idee is geinig, die lp na proberen te maken..
Maar ik vind het niet mooi:
1. lelijke gitaar
2. lelijke verf
3. lelijke gitaar
4. geen dimensie (gewoon een streep)
5. lelijke gitaar
6. tis een stagg

:D

toch mooi genoeg om aan de muur te hangen... waar mijn stagg ook terecht gaat komen

B_2_the_a
22 september 2007, 15:41
vind je?
ik niet :D