PDA

View Full Version : Testen cabinetten Engl, Bogner etc.



Marc Oblivian
20 september 2007, 13:25
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuw speakercabinet (4x12) voor onder mijn Powerball.
Heb een beetje onderzoek gedaan en waarschijnlijk wordt het er eentje met V30. Wellicht ook wel g12-k100, maar die wil ik bij Kool-Elfring testen en als dat bevalt wellicht bestellen, maar die antwoorden nog niet op hun mail.........

Omdat proberen het beste is om eruit te komen is mijn vraag deze:

Waar kan ik zo dicht mogelijk bij de Zaanstreek/Amsterdam verschillende betere cabs uitproberen om te kijken welke ik het beste vind klinken????
(liefst Engl voor de bijpassende looks, maar ook andere goede merken wil ik aan de tand voelen).

Heb zelf wel gezocht (op Gitaarnet en ook op het forum) en de dichtstbijzijnde zaak die wel redelijk veel had staan was Jukebox, maar dat is voor mij een pokke-eind rijden..

grts,

Marc

AART
20 september 2007, 14:11
Feedabck heeft misschien wat staan, maar das meestal 1 engl of mesa cab, dus niet veel vergelijks.

Rormo
20 september 2007, 15:30
Feedback Rotterdam had laatst iig ook een Bogner met V30's staan (ding staat er eigenlijk altijd, ik gebruik hem altijd om op te testen).

Marc Oblivian
20 september 2007, 16:47
snks!

Toch alweer een stukkie toeren Rotterdam (Utrecht is weer wat beter te doen voor mij..)
Maar goed: net Kool-Elfring aan de lijn gehad (bellen werkt toch beter dan mailen) en ik ga over een week of twee even langs om daar twee cabs te testen: 4x12 met V30 en 4x12 met g12-k100.
Zet er ook even mijn huidige Marshall straight cab met Greenbacks naast om te vergelijken.
Op de site vond ik de V30 en g12-k100 in ieder geval behoorlijk wat beter klinken dan de greenbacks.
We shall see....in de tussentijd misschien even langs Utrecht rijden,.,,,

Rormo
20 september 2007, 16:58
Feedback Utrecht hoef je niet heen te gaan voor cabinetten. Je mag blij zijn als je daar 5 cabinetten vindt. En dan bedoel ik alles bij elkaar, niet 5 met V30's. Utrecht is geen grote zaak zoals Rotterdam...