PDA

View Full Version : Niet voor vegetariërs



q-elvis-p
19 september 2007, 23:19
Tijdens wat surfen kwam ik iets gaafs tegen dat ik graag wilde delen... ik ga er binnenkort één bestellen of mischien we twee. Maar ik moet eerst even sparen. Ik was al lange tijd op zoek naar iets als dit.

Kijk zelf maar -->KLIK<-- (http://www.snakeskinstraps.com/index.htm) !!!

rickert
19 september 2007, 23:58
Ik zoek me de ziekte naar zulke laarsen!

q-elvis-p
20 september 2007, 00:04
Ik zoek me de ziekte naar zulke laarsen!

ik heb ze weleens (2 jaar geelden ofzo) bij taft (of zo'n schoenen keten) voor de grap aangehad, maar iets te veel hillbilly/ pooier gehalte... maar mischien hebben ze nu mooiere???

rickert
20 september 2007, 00:20
Awesome! Die gitaarstraps zijn ook wel relax, lekker fout! Kheb alleen geen gitaar waar het bij past:p

q-elvis-p
20 september 2007, 00:24
Awesome! Die gitaarstraps zijn ook wel relax, lekker fout! Kheb alleen geen gitaar waar het bij past:p
ja goed heh. huh hoe kan dat nou past toch overal bij? ik ga denk voor een witte woohoo dat wordt superstoer!!! ik heb namelijk een zwarte pro jet

rickert
20 september 2007, 00:37
Ik verwacht er wel foto's van:p

Die Taft winkel verdenk ik ervan superduur te zijn, gezien al de locaties in amsterdam :chicken:

q-elvis-p
20 september 2007, 00:41
Ik verwacht er wel foto's van:p

Die Taft winkel verdenk ik ervan superduur te zijn, gezien al de locaties in amsterdam :chicken:

Voor slangenleren laarsen valt het nog wel mee denk ik. die foto's kome er dan echt wel!!!

Vonk
20 september 2007, 09:58
Welcome to AF Designs Handcrafted Guitar Straps.


Snake straps available only in the U.S. at this time.



Misschien toch een probleem om het in Nederland te krijgen.

q-elvis-p
20 september 2007, 10:02
Misschien toch een probleem om het in Nederland te krijgen.




oops niet gezien. mmm moet dan maar toch op een andere manier! nou ja maar even contact opnemen met die gasten.

Squier4ever
20 september 2007, 19:29
oops niet gezien. mmm moet dan maar toch op een andere manier! nou ja maar even contact opnemen met die gasten.

zal je weinig helpen als de douane het niet binnen wil hebben.....
dan nemen ze het in beslag en krijg je nog een boete ook.
kan me zo voorstellen dat het gebeurt omdat om een exotische diersoort gaat.

q-elvis-p
20 september 2007, 19:41
zal je weinig helpen als de douane het niet binnen wil hebben.....
dan nemen ze het in beslag en krijg je nog een boete ook.
kan me zo voorstellen dat het gebeurt omdat om een exotische diersoort gaat.

ja maar niet om een bedreigde diersoort. Meestal komen de huiden van een farm, met certificaat. Heb zo ook mijn wallet van crocodillen leer uit thailand besteld via internet!

Ik denk dat dat hier ook het geval is. Maar goed zal het eerts uitzoeken voor ik ga bestellen natuurlijk.