PDA

View Full Version : Tokai



RenéZ
19 september 2007, 15:45
hey
ik heb wat vragen over tokai gitaren. Zijn dit goede gitaren?
Waar kun je deze kopen? Kun je ze in Europa kopen of moet je ze uit japan over laten komen?
Weet iemand meer over de Tokai LC-85, dit is een copie van de gibson les paul custom. Hij ziet er heel vet uit, alleen weet ik niet veel van tokai gitaren.
alvast bedankt

Stratman70
19 september 2007, 18:34
Zoals bij elke gitaar het geval is: test 'm eerst en kijk of deze je bevalt. Maar goed... nu zie je bijvoorbeeld op Ebay een LC-85 en moet je die nu wel of niet kopen? Tja... daar kan niemand jou antwoord op geven, behalve jouw eigen GAS.

Gitaren kopen is zo'n individueel iets.

Je vind ze op marktplaats tot aan ebay op internet. Dus ze zijn hier te vinden, maar ik heb er zelf al uit Japan laten komen en de 29ste zullen er vast in Veenendaal enkele te vinden zijn, neem ik aan.

Maar om je een duwtje te geven: ik heb 3 Tokaigitaren en 1 Richwood met Tokaihals en ik ben uiterst tevreden met deze gitaren. Maar ja... echt objectief ben ik zeker niet. Maar wat Tokai gitaren hebben, heeft geen enkele Fender van na 1980 ofzo.... in mijn beleving!

Ik zou zeggen: ga ervoor als je 'm wil hebben and join the club of Tokai freaks!

Brammibal
19 september 2007, 18:36
yeeee haa!