PDA

View Full Version : Kitty Hawk voor en eind versterker



Wouter01
18 september 2007, 23:55
Hallo, ik heb recent een Kitty Hawk dino pre amp en een kitty hawk 2x60 watt power amp aangeschaft. Alleen eenmaal thuis krijg ik er alleen geen geluid meer uit, ik heb geloof ik alle kabels goed aangesloten. Ik heb er ook geen pedaal bij misschien dat dat de reden is (?). Met channel pedalen (footswitches) van andere versterkers krijg ik sommige lampjes wel even aan het branden maar die gaan ook meteen weer uit als ik het pedaal los laat. Ik snap er niks van en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groet,

Wouter

marc_o
19 september 2007, 00:00
Uhm, kan vanalles zijn natuurlijk..


Heb je 'm in een winkel gekocht? (lijkt me niet aannemelijk, is allang uit de productie)

Heb je de set wel getest voor je 'm meenam?
In geval van privéaankoop kun je beter even teruggaan naar de verkoper om te zien hoe hij 'm aansloot, wellicht heb je iets over het hoofd gezien.

Wouter01
19 september 2007, 10:03
Ja ik heb em wel getest, maar daar zat hij op een stereo speaker kast en thuis heb ik maar mono, dus misschien dat ik daardoor wat verkeerd heb aan gesloten. En hij had een andere foot-switch die ik er niet bij kreeg (hoorde er niet origineel bij). Maar het lijkt me sterk dat hij zonder een footswitch helemaal niet werkt..

Kaboemba
19 september 2007, 10:10
1 keer gehad dat het pedaal (wat er bij jou niet bij zit) een instelling vast hield.

Maar dat lijkt mij bij een buizen voor en eindversterker toch raar.

Was het overigens die set uit A'doorn ?

Wouter01
19 september 2007, 10:19
Haha ja idd!

Ja het kan ook zijn dat ik gewoon ergens een kabeltje verkeerd aangesloten heb. De verster had 1 output maar de rest allemaal 2 inputs voor stereo. Maar mijn speakerkast daarintegen heeft weer in 1input omdat die niet stereo is, dus misschien dat het daarom niet werkt... Maar de lampjes voor op de voor versterker gaan ook niet branden, alleen de power knop.. Toen ik een van m'n oude channel pedalen er aan had aangesloten reageerde de lampjes wel maar bleven ze niet aan..

Wouter01
19 september 2007, 19:48
Update: Ik heb nu wel geluid! :p na wat nieuwe kabels aangeschaft te hebben komt er nu wel degelijk geluid uit, het enige probleem is dat ik niet van channel kan wisselen :( ik heb een FS-1 gekocht van hughes en keffner, als ik em inplug gaat er wel een lampje branden en veranderd het geluid ook wel iets, maar als ik em intrap gebeurt er gewoon niks... Misschien dat ik een ander pedaal moet gebruiken ervoor, iets van messa boogie ofzo..

Wouter

marc_o
19 september 2007, 20:44
Joh, ik begrijp uit je posts dat je er nog niet echt veel kaas van hebt gegeten, en dat is niet erg, maar bel a.u.b. de vorige eigenaar en vraag hem om een goede oplossing, dat bespaart jou een aantal miskopen en wij kunnen het vanaf thuis ook niet zien he?

neem je rack mee naar een winkel en probeer daar uit wat erop past voordat je iets koopt.....is zo zonde.

swift05
20 september 2007, 14:17
ik heb een FS-1 gekocht van hughes en keffner, als ik em inplug gaat er wel een lampje branden en veranderd het geluid ook wel iets
Blaft hij dan? ;-)





(doordenkertje, sorry als je 'm flauw vindt...)

Wouter01
20 september 2007, 22:05
Haha nouja blaffen :rockon: Maar nee ik had idd minder kaas gegeten van het hele voor versterker eind versterker/mono stereo door schakelen etc. Maar nu heb ik alles met wat hulp van de winkel en wat kennissen voor elkaar! Toch bedankt voor de hulp!