PDA

View Full Version : het werkt echt !!!!



plaat
18 september 2007, 20:59
LET OP DIT IS GEEN SPAM

Verdien veel geld door PayPal met je Verjaardag!

Je hebt er vast wel eens van gehoord, of misschien zelfs wel meegedaan, de vele manieren om snel en makkelijk veel geld te verdienen via PayPal. Sommige werken wel, en sommige niet.
De meeste werken door middel van een paar kleine bedragen (meestal € 1,-) over te maken aan 5 of 6 personen. Daarna zou je volgens het systeem na het posten van het bericht met jouw PayPal-account snel euro’s terug krijgen op je rekening.

Dit systeem werkt beter en vooral veel sneller ALS JE EERLIJK SPEELT! Je investering word geheid terugverdiend en daarna zeer snel vermenigvuldigd!
Lees dit rustig en aandachtig door en leer hoe.
Dit is echt een goeie kans! Al veel mensen verdienen eraan, en nu jij dus ook! Dit is geen onzin, het werkt echt, reken het zelfmaar eens uit!

Verdien veel geld (tot wel € 50.000,-) in slechts 4-7 weken met een investering van € 5,-. Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal.

Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manier om te betalen voor goederen of om geld naar anderen te sturen via het internet. Je hebt slechts een emailadres nodig (op deze manier zullen andere deelnemers jouw bankgegevens niet te weten komen en dát is veilig!) om een account gratis aan te maken door op de onderstaande link te klikken of door deze link te knippen en plakken in je browser:

www.paypal.nl

Dit is geen afpersing; Het is niet illegaal en het werkt echt. Als alle aanwijzingen worden opgevolgd zul je binnenkort buitensporig hoge inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. Zorg dat het een succes blijft door zorgvuldig de instructies op te volgen.

Stap 1:
Meld je aan bij PayPal: www.paypal.nl
Gebruik hetzélfde e-mail adres als die je later in de lijst hieronder zet waar de andere deelnemers geld naar kunnen overmaken.
***Zorg ervoor dat je een Premium- of Business Account opent,dit maakt creditcard betalingen naar jouw account mogelijk!!***
PayPal werkt zeer eenvoudig en is absoluut veilig!Als je een nieuwe account aanmaakt, heb je een creditcard nodig. Heb je zelf geen creditcard, kun je ook via 'n overschrijving met b.v. girotel geld op je PayPal-account zetten. (op deze manier zet je het later ook op jouw eigen rekening, zodat je het geld kunt opnemen)Dit doe je door op "add funds" te klikken , waar de informatie voor jouw overschrijven achter staat.

Stap 2:
Zodra je een PayPal account hebt aangemaakt, gebruik je PayPal om € 5,- over te maken naar één van de drie onderstaande emailadressen. Je betaald aan de degene die in dezelfde maand als jezelf jarig bent. Bij degene die je betaald moet je om alles legaal te houden, als omschrijving (bij "Notes") het volgende vermelden: "For your Birthday!" Let op: Als je het geld niet stuurt en toch besluit de boodschap te plaatsen met jouw naam erin, zal PayPal hier vrij snel achterkomen en je account onmiddellijk beëindigen!)

Jarig in Januari, Februari, Maart of April:
mail2pat@chello.nl

Jarig in Mei, Juni, Juli of Augustus:
plaaat@hotmail.com

Jarig in September, Oktober, November of December:
naa.sam@chello.nl

Stap 3:
Verwijder nu het emailadres die jij zojuist betaald hebt en zet je eigen op die plek in de lijst.

Stap 4:
Zorg dat nu zoveel mogelijk mensen dit bericht te lezen krijgen, met jouw emailadres dus! Hoe meer mensen dit bericht lezen, hoe meer er mee zullen doen en hoe meer jij zult verdienen. Briljant toch?!
Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen, nieuwsgroepen, forums etc. Hoe meer mensen je bereikt, hoe groter jouw inkomsten! Je kan het bericht vertalen naar het Engels om nog meer mensen te bereiken!
Hoe te posten in forums?
Gebruik Firefox of Internet Explorer oid en begin met zoeken naar diverse nieuwsgroepen en Forums. (On-line forums, message boards, bulletin boards, chat sites, discussie groepen) bijvoorbeeld via zoekmachines als yahoo.com, google.com, altavista.com, excite.com, etc. Zoek dan op "miljonairs message board", "verdien geld forum" of "banen website" of "business message board" etc. Er zijn er duizenden. Bezoek ze een voor een en zoek de optie/knop "post a new message".

Knip en plak deze tekst in de message. Vul een pakkend "subject" in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt naar jou bericht. Ga zo een een hoop forums etc. af. Hoe meer je deze brief op het internet zet, hoe meer mensen je bereikt en hoe meer geld jij kunt verdienen!

Je zult geld beginnen te ontvangen van mensen over de gehele wereld binnen enkele dagen.

Nadat ik er even over had nagedacht en er met een paar mensen over had gepraat (via enkele forums), heb ik de keuze gemaakt om het te proberen. (De Lotto kost me meer geld...) Wat kon ik meer verliezen dan € 5,-. Hoeveel drankjes in de kroeg is dat. Twee, hooguit drie, toch? Dus ik investeerde mijn nietige € 5,- en verdiende snel meer dan mijn inleg!

Hoe werkt het dan?
Uiteraard ga je je dat afvragen, maar het is echt heel simpel. Zie het onderstaande rekenvoorbeeld hoe het dus echt loopt:
Je betaalt € 5,- aan één persoon en zet jouw naam op die plek. Nu ga je posten. Je post dit bericht op 50 verschillende sites , waar zeker 200 mensen dit lezen.
Zeg dat slechts 6 mensen reageren (een erg laag voorbeeld), dan zijn er statistisch gezien 2 in dezelfde periode jarig als jouw, en je verdient dus al € 10,-. Die andere 4 betalen aan iemand anders, maar daar blijft jouw emailadres dus instaan. En zij posten hetzelfde aantal berichten. Nu zullen er dus 24 mensen reageren, waarvan er dus 8 aan jouw betalen, weer € 40,-! Nu gaan er 16 mensen posten, en zullen er 96 mensen reageren, waarvan er dus 32 aan jouw betalen, nog een € 160,-!!!! Nu gaan er dus 64 mensen posten, reageren er 384, betalen er 128 aan jouw, weer € 640,-. Dan posten 256 mensen, 1536 reageren, 512 betalen er aan jouw! € 2560,-. Je hebt nu al € 3410,-! En dat al naar 5 schakels!
En de echte truc: Met dit systeem zal dus jouw emailadres altijd wel ergens blijven staan en zullen er mensen blijven betalen!


Hieronder een paar eerdere deelnemers en wat zij hebben ervaren:

Jan vertelde:
Ik deed voor de gein eens mee, ik zat ziek thuis en verveelde mij. Ik doneerde € 5,- aan één persoon, zette mijn emailadres op die plek en begon te zoeken naar forums en nieuwsgroepen. Ik heb zeker op 200 verschillende sites dit bericht gepost, een week later had ik al € 800,- binnen. Weer een week later, stond er al € 2250,- op mijn account! En het loopt nog steeds op.

Peter zei:
Wiehoei!!! Eindelijk geld voor mijn antieke droomwagen! Ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik bleef actief posten en ontving bijna € 8700,- na een maand!

Anna schreef:
Normaal doe ik nooit mee aan dit soort dingen, ik ben maar een arme student. Maar tegenwoordig moet ik de rondjes betalen in de kroeg! € 5000,- in de 5e week!

Verwacht niet dat het bij jouw ook zo snel zal gaan, maar het kan wel! Hoe meer moeite je doet om dit bericht overal te posten, mailen en versturen, des te meer mensen zullen er meedoen, des temeer verdien jij!

Houd daarbij in gedachten dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze artikelen lezen. Zoals jij nu! Dus, dúrf jij € 5,- in te zetten om te kijken of het werkt? Je zult er geen spijt van krijgen. Er zijn mensen die zeggen: "Wat als het plan is uitgespeeld en niemand meer geld stuurt?" Tja, zwartkijkers zijn er overal. Maar had jij deze boodschap al eerder gezien?

Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken.

Ik wens je veel succes!

MarkV
18 september 2007, 21:06
Wat een onzin. Ik neem aan dat een mod dit draadje snel delete.

DeiDRagonas
18 september 2007, 21:13
Dit is geen spam!?
Hoe noem je t dan eikel?
Dit is gewoon reclame... Weg ermee.

plaat
18 september 2007, 21:13
Geloof Me Het Werkt Echt!!!

Elixir
18 september 2007, 21:19
jij probeert er geld aan te verdienen, en dat maakt het spam.

Slotje a.u.b. :D

DeiDRagonas
18 september 2007, 21:19
Meneer Plaat...

Ga aan een boom hangen, vlieg in de fik, doe wat nuttigs in elk geval...

JER00N
18 september 2007, 21:20
Meneer Plaat...

Ga aan een boom hangen, vlieg in de fik, doe wat nuttigs in elk geval...

Ja maar het werkt echt!!!!1111

Trocar
18 september 2007, 21:32
Je hebt nu al € 3410,-! En dat al naar 5 schakels!


Aan deze schakel komt vast ende zeker een slotje te hangen. Mafkees.

-geert-
18 september 2007, 21:44
plaat../bord voor je kop zeker. U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL :cooler: besteed je geld aan wat nuttigs man. en in de tijd dat je dat bericht typte had je ook al 50000 euro kunnen verdienen haha. je bent wel erg naief als je in deze crap gelooft en eraan meedoet.

-geert-
18 september 2007, 21:47
ja hoor je komt dat bericht overal tegen nou op google, wat triest

Wickerman
18 september 2007, 21:47
http://marketingreview.web-log.nl/marketing_review/images/spam_fun.jpg

En dan nog een emailadres achterlaten... LOSER !!!

plaat
18 september 2007, 21:49
Sterker nog als je het bericht goed heb gelezen zul je lezen dat je na een paar beurten uit de roulatie raakt. Na om precies te zijn €15.125,- ga ik het gewoon weer opnieuw opzetten! Je hoeft niet mee te doen, ik zoek alleen mensen die ook erin geloven!
Gr.PLAAT

Wickerman
18 september 2007, 21:50
Jij verdient het anaal te worden genomen met een boormachine... Een levenslange internetban is wat jij nodig hebt :chicken:

Bram+
18 september 2007, 21:51
Ziet eruit als een variatie op een piramidespel. Zijn die dingen niet verboden?

Wickerman
18 september 2007, 21:53
Ziet eruit als een variatie op een piramidespel. Zijn die dingen niet verboden?

Op dit forum iig wel, en 't IS WEL SPAM !!! Jij verdient er geld aan, dan is 't SPAM !! Flikker, speel je trouwens ook gitaar ?

almarvk
18 september 2007, 21:55
Spam. Deze gaat dicht.