PDA

View Full Version : marshall vs 8240



kenx
18 september 2007, 19:22
hoy,

Is een marshall valvestate 8240, buitenshuis, ook goed voor eventuele optredens?

grtz-jes kenny

tabmaniac
18 september 2007, 19:41
ja hoor, daar red je het wel mee.. voor de grotere optredens zou ik wel naar wat meer vermogen zoeken, maar in kleine zaaltjes wil het prima! :)

*en volgende keer niet zo spammen als je wilt :sneaky: *

kenx
18 september 2007, 19:54
owkey komt in orde. maar wat bedoel je met spammen?
heb ik dat gedaan :satisfie: :cooler: :gitarist:

DeiDRagonas
18 september 2007, 20:13
hoy,

Is een marshall valvestate 8240, buitenshuis, ook goed voor eventuele optredens?

grtz-jes kenny

Ja..................

Rormo
18 september 2007, 22:24
kut, ik post net in een van de andere 3 versies van dit topic. Eentje was wel genoeg geweest....

Wat versta je onder "buitenshuis"? Bedoel je in een kroeg of oefenruimte, of bedoel je in de open lucht?

DeiDRagonas
18 september 2007, 23:36
Wat versta je onder "buitenshuis"? Bedoel je in een kroeg of oefenruimte, of bedoel je in de open lucht?

Wat ie ook bedoeld... Het kan altijd. Die dingen gaan hard zat voor een repetitie of kroeg en in de openlucht of op een ander groot podium komt er toch n mic voor.

Dus heel simpel antwoord op n simpele vraag...

JA.

Grt Roy.

kenx
19 september 2007, 15:50
allemaal héél erg bedankt met buitenshuis bedoel ik gwn een gig ergens anders, idd kroeg, enz...


grtz kenx

tabmaniac
19 september 2007, 16:55
Wat ie ook bedoeld... Het kan altijd. Die dingen gaan hard zat voor een repetitie of kroeg en in de openlucht of op een ander groot podium komt er toch n mic voor.

Dus heel simpel antwoord op n simpele vraag...

JA.

Grt Roy.

De meeste mensen willen als podiumgeluid hun eigen versterker hebben, daar is het geluid betrouwbaar. en tuurlijk kan het altijd wel via brakkige monitoren enzo, maar dat is m ook niet altijd. wil je op een groot openlucht podium goed geluid zul je je versterker toch open moeten draaien, ook al is het alleen voor ruimtelijker geluid.

DeiDRagonas
19 september 2007, 17:29
De meeste mensen willen als podiumgeluid hun eigen versterker hebben, daar is het geluid betrouwbaar. en tuurlijk kan het altijd wel via brakkige monitoren enzo, maar dat is m ook niet altijd. wil je op een groot openlucht podium goed geluid zul je je versterker toch open moeten draaien, ook al is het alleen voor ruimtelijker geluid.

Tuurlijk, snap ik... Hetzelfde met grote podia (sporthallen zijn een hel). Maar dat zou niet kunnen met een 8240? Dacht het wel...

Roy

tabmaniac
20 september 2007, 15:15
Het zou kunnen idd..;)

of het ideaal is mag je zelf bepalen..:)

Rormo
20 september 2007, 15:29
Laten we het er op houden dat er een hoop betere amps zijn (in dezelfde prijsklasse).

DeiDRagonas
20 september 2007, 18:25
Maar DAT vroeg de ts niet toch?