PDA

View Full Version : nieuwste versie van guitar pro



pannekoek
18 september 2007, 16:26
he mensen ik heb half jaartje geleden guitar pro van mijn gitaar leraar gehad maar steeds vaker als ik tabs van internet af haal dan geeft hij aan dat ik een nieuwere versie moet hebben, tot mijn grote spijt ben ik niet in het bezit van een downloadprogramma zoals kazaa, limewire w/e

heeft iemand een site voor mij met de nieuwste versie edit:*powertab*

gr stephan

Spitfire
18 september 2007, 17:30
GuitarPro is een een programma waar je gewoon voor moet betalen en dit forum is niet de plek om over illegale kopieën te gaan praten. Probeer PowerTab eens, dat is wel gratis namelijk.

pannekoek
18 september 2007, 19:27
GuitarPro is een een programma waar je gewoon voor moet betalen en dit forum is niet de plek om over illegale kopieën te gaan praten. Probeer PowerTab eens, dat is wel gratis namelijk.

excuses, werkt powertab ongeveer het zelfde? ik heb er geen ervaring mee namelijk

Spitfire
18 september 2007, 19:32
excuses, werkt powertab ongeveer het zelfde? ik heb er geen ervaring mee namelijk

PowerTab is bijna hetzelfde, alleen is het minder uitgebreid dan GuitarPro en mist het de RSE engine (dat je 'echte' geluiden krijgt), maar verder een prima programma.

http://www.power-tab.net/guitar.php

prs
25 september 2007, 14:04
Beste mensen (en topicstarter),

Ik wil jullie er nog even op wijzen dat het aanbieden van illegale software, danwel van limewire, kazaa, danwel van websites, hier verboden is.
Iedere link naar een downoad zal dan ook verwijderd worden.
Hopend op jullie begrip.

Azrael
25 september 2007, 14:07
PowerTab is bijna hetzelfde, alleen is het minder uitgebreid dan GuitarPro en mist het de RSE engine (dat je 'echte' geluiden krijgt), maar verder een prima programma.

http://www.power-tab.net/guitar.php

RSE..............Wat een gemis. Ik heb nog nooit zulke slechte samples uit een 312mb (of meer tegenwoordig) horen komen. Mijn keyboard met 4mb intern geheugen doet het een stuk beter. :satisfie: