PDA

View Full Version : DJ , omgeving A'dam/Utrecht/Almere



Azrael
18 september 2007, 12:40
Ey beste mensen.
Omdat ik weer eens aan de slag wil met draaien ben ik benieuwt of jullie nog leuke plekken kennen waar ze wel eens mensen zoeken, of misschien run je zelf een leuke tent waar je eens wat vermaak wilt.
Qua stijlen moet je denken aan trance/house/dance/psytrance. Ik kan ook draaien binnen substromingen als synthpop(uitstapje industrial mits niet te extreem) en leuke oldies aan elkaar mixen. (80's/90's zeg maar dus oldie maar nog niet bejaard). Ik kan zelf draaien met Ableton Live , CDJ of time-coded vinyl. Het laatste en het eerste genieten mijn voorkeur. Momenteel ben ik ook bezig met zelf produceren en kijken of een live-act op te zetten valt, maar dat kan nog even op zich laten wachten omdat dat echt nog in het beginstadium zit.

Alvast bedankt!

Tias
2 oktober 2007, 20:35
UHm, heb je al bij diverse clubs gekeken op de grote markt?
En anders moet je even bij de meester kijken voorheen totum.
Daar laten ze wel is beginnenden artiest spelen/optreden

Azrael
2 oktober 2007, 20:37
UHm, heb je al bij diverse clubs gekeken op de grote markt?
En anders moet je even bij de meester kijken voorheen totum.
Daar laten ze wel is beginnenden artiest spelen/optreden

Mjah, punt is dat elke club al wat heeft er ze niet zo snel nieuwe mensen zoeken. Overvloed aan DJ's he.............
Momenteel heel druk bezig met de Muse coverband maar ik ga binnenkort een website bouwen met mixen erop en visitekaartjes om weg te geven en dergelijken. Zonder kan ik ook moeilijk ergens binnen komen want je moet wat kunnen laten zien.

AIC
19 oktober 2007, 14:58
Hey,

het zal wel niet je publiek zijn, maar ikkan voor je informeren of er intresse is. Ik werk er nu 3 maanden (als lightjockey) en heb naast de vaste DJ nu al 3 anderen gezien (niet allemaal gebleven/mogen blijven).

Azrael
21 oktober 2007, 22:39
Hey,

het zal wel niet je publiek zijn, maar ikkan voor je informeren of er intresse is. Ik werk er nu 3 maanden (als lightjockey) en heb naast de vaste DJ nu al 3 anderen gezien (niet allemaal gebleven/mogen blijven).

Ik heb je een bericht gestuurd per PM.