PDA

View Full Version : Marco Luten - Fly



crazylay
18 september 2007, 09:11
Hey!

ik had al lang geen muziek meer hier geplaatst dus ik denk.. i'll give it a shot again :)

Deze zomer was ik op vakantie bij mijn broer in florida(waar hij woont),
mijn broer is ook gitarist dus ik had mijn gitaar meegenomen zodat ik wat met hem kon prutsen enzo :)

Omdat hij overdag aan het werk was ben ik eigen nummers gaan maken en bewerken.. ik heb daar een Zangeres ontmoet "C. Stevens" en later hebben wij samen een nummer opgenomen.
Dit nummers heb ik zelf geschreven en opgenomen voor mijn vriendin.

Here it is:
Marco Luten - Fly.mp3 (http://www.marcoluten.com/Marco%20Luten%20-%20Fly.mp3)

De zang is niet heel mooi gelukt omdat we het de laatste nacht dat ik er was hebben opgenomen dus hadden niet veel tijd meer om nog een take te recorden.

Laat me maar weten wat jullie ervan vinden ;)

Groetjes. Marco
www.MarcoLuten.com (http://www.marcoluten.com/) (staat nog meer muziek op)

Ibanez666
18 september 2007, 14:19
Tis wel een leuk liedje. Alleen over de zang ben ik niet te spreken zelfs gezien de omstandigheden.

crazylay
18 september 2007, 22:07
nog enkele reacties? ik ben wel benieuwd :)

The Lo Lands
19 september 2007, 10:41
Jammer van het tijdgebrek, dit nummer heeft zeker potentie en is met deze opname waarin de zang op verschillende plaatsen onzuiver is uiteraard niet naar volledige waarde te beoordelen. Een pluspunt vind ik zeker de uitspraak welke puur Amerikaans (Engels) is en dus oprecht en lekker klinkt in tegenstelling tot vele Nederlandstalige zanger(s)(essen) die Engels zingen!

Als je nog eens bij je broer langs gaat zou ik zeker dit nummer qua zang nog eens 'opnieuw' opnemen!

crazylay
19 september 2007, 11:24
dankje voor je reactie! en klopt het is mooier als een echte amerikaan(se) het zingt. :)


ik maak er meer als ik er weer een keer ben.

Ibanez666
19 september 2007, 11:41
Jammer van het tijdgebrek, dit nummer heeft zeker potentie en is met deze opname waarin de zang op verschillende plaatsen onzuiver is uiteraard niet naar volledige waarde te beoordelen. Een pluspunt vind ik zeker de uitspraak welke puur Amerikaans (Engels) is en dus oprecht en lekker klinkt in tegenstelling tot vele Nederlandstalige zanger(s)(essen) die Engels zingen!

Als je nog eens bij je broer langs gaat zou ik zeker dit nummer qua zang nog eens 'opnieuw' opnemen!

Ik ken genoeg zangeressen die in een andere taal oprecht en lekker klinken. Ik woon er met eentje samen :-)

The Lo Lands
19 september 2007, 15:09
Ik ken genoeg zangeressen die in een andere taal oprecht en lekker klinken. Ik woon er met eentje samen :-)

Lucky you :) Laat eens wat horen dan.

ps. ik zei niet allemaal hoor!

Don Capo
19 september 2007, 15:53
Kan er niet echt warm van worden. Vreselijke zeurstem en tekst vind ik ook niet fantastisch. Je kan spelen dat wisten we al. Maar als compositie zou ik er iets meer aandacht aan besteden, ook instrumentaal gezien, kabbelend stukje muziek zonder explosief, intens stuk.


Mijn bescheiden mening.

Ibanez666
19 september 2007, 22:00
Lucky you :) Laat eens wat horen dan.

ps. ik zei niet allemaal hoor!


als crazylay de tekst en het nummer zonder tekst hier post zal ik het ff aan haar vragen :-)

crazylay
19 september 2007, 22:00
aan Don.Capo:

Klopt ben ikook wel met je eens.. ik wi lgeen smoesjes verzinnen ofzo maar dit was heel snel bij me opgekomen.. een melodietje en een tekstje en we gingen recorden.

ik heb een paar weken terug een zangeres gevonden waar ik nu wat mee begin in de muziek wereld.. en binnenkort beginnen we al met optreden.
deze zangeres (half bloedje) kan fantastisch zingen dus ik bof maar weer!

zodra we recordings hebben zet ik ze hier op :)

crazylay
19 september 2007, 22:02
als crazylay de tekst en het nummer zonder tekst hier post zal ik het ff aan haar vragen :-)

een redelijke gitarist kan het nummer zo over spelen.. en de tekst heb je zo.

(goed luisteren) "en schrijven"

Ibanez666
19 september 2007, 22:03
een redelijke gitarist kan het nummer zo over spelen.. en de tekst heb je zo.

(goed luisteren) "en schrijven"

eh moek nog aant werk ook...

Ibanez666
19 september 2007, 22:10
aan Don.Capo:

Klopt ben ikook wel met je eens.. ik wi lgeen smoesjes verzinnen ofzo maar dit was heel snel bij me opgekomen.. een melodietje en een tekstje en we gingen recorden.

ik heb een paar weken terug een zangeres gevonden waar ik nu wat mee begin in de muziek wereld.. en binnenkort beginnen we al met optreden.
deze zangeres (half bloedje) kan fantastisch zingen dus ik bof maar weer!

zodra we recordings hebben zet ik ze hier op :)

Ik weet niet wat een halfbloedje te maken heeft met deze post, maar ik wens je in ieder geval veel succes toe in deze druk bevolkte wereld :-)

crazylay
19 september 2007, 22:12
"Half bloedje" meestal mooi! hehe

Ibanez666
19 september 2007, 22:23
"Half bloedje" meestal mooi! hehe

Mijn oudste dochtertje is ook een "halfje" en je hebt gelijk :-)

mijn vrouw is ff minder zit tussen een half en een kwart in, ook goed hoor! ;-)