PDA

View Full Version : Gitaarlessen in Herentals (België, Kempen)



ArVie
18 september 2007, 08:14
Hoi iedereen,

Ik zit nu dus "opgescheept" met een klassieke gitaar, maar als muzikale analfabeet, zou ik natuurlijk dolgraag willen leren (akkoorden) spelen.

Het bijgeleverde boekje is niet slecht, maar, een les in IRL is natuurlijk pakken beter.

Weet iemand van jullie waar ik in de buurt van Herentals (België) gitaarlessen kan volgen?

Raffie
18 september 2007, 10:12
Hey , ben van Mol en je hebt hier een muziekwinkel rock planet , die hebben ook een gitaarschool , kijk maar eens op hun site.

Wat wil je zoal leren , wat akkoorden,barrés,wat lead loopjes ?

Raf

ArVie
18 september 2007, 13:59
Hoi Raffie,

Eerst gewoon wat simpele akkoorden. Ik zal al blij zijn als ik enkele eenvoudige liedjes kan spelen.

BTW, bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens online een kijkje nemen...

Wickerman
18 september 2007, 18:49
Hey , ben van Mol en je hebt hier een muziekwinkel rock planet , die hebben ook een gitaarschool , kijk maar eens op hun site.

Wat wil je zoal leren , wat akkoorden,barrés,wat lead loopjes ?

Raf

Dude, ben ook van Mol en daar volg ik al een paar jaar les, volg jij er nog les ?

Raffie
20 september 2007, 21:52
Hey nee heb er nooit les gehad , wist gewoon dat 't er was.

Raf

ArVie
20 september 2007, 22:48
Merci, maar Mol is vanuit Herenthout toch efkes rijden.

Misschien ergens in Heist-op-den-Berg, of Lier, of in de buurt?

BTW, GuitarBlast in Lier geeft enkel maar les in electrische gitaar, spijtig genoeg.

Triffid
19 februari 2008, 22:14
Merci, maar Mol is vanuit Herenthout toch efkes rijden.

Misschien ergens in Heist-op-den-Berg, of Lier, of in de buurt?

BTW, GuitarBlast in Lier geeft enkel maar les in electrische gitaar, spijtig genoeg.

Hey Arvie,

Ik zie dat je dit in september al gepost heb, en mogelijk heb je ondertussen al iets gevonden.

Indien niet :
bij muziekhandel Vanderheyden in Geel kan je ook gitaarlessen volgen.
Trouwens de contactpersoon qua gitaren bij Vanderheyden is ook iemand van Herenthout (ik ook trouwens, maar ben wel uitgeweken).

Succes.

ArVie
20 februari 2008, 11:02
Bedankt Triffid.

Ondertussen volg ik lessen bij Gizon (Gitaarschool Zonder Noten), www.gizon.be.

ben vanhoof
20 februari 2008, 18:13
Ik ben ook van Mol en heb 2 jaar sologitaarles gevolgd bij de gitaarschool van rockplanet. Op zich niet slecht, maar al bij al had ik het op mn eigen ook wel kunnen uitzoeken. Hetgene wat ik er nu nog van gebruik is het blues schema en het op/neer gaan met de pickup. Zeker qua akoestische gitaar, dat kan je allemaal op je eigen leren. Er zijn genoeg sites waar je de akkoordenschema's vind van bekende nummers en de slag moet je maar aanvoelen vind ik.