PDA

View Full Version : Blackstar Amps



RedBuell
17 september 2007, 22:07
Op zoek naar een goed distortion pedaal las ik een review van de al veel besproken Blackstar pedalen. De man die het pedaal reviewde had het erover dat hij erg te spreken was over het pedaal en het zeker een van de betere pedalen was die hij ooit teste (hij was reviewer voor een frans gitaar blad) maar goed, hij vermelde ook dat hij niet kon wachten tot de versterkers ook leverbaar werden, nieuwsgierig geworden ging ik dus ook ff op zoek naar Blackstar Amps en vond op hun site het een en ander.

http://www.blackstaramps.co.uk/seriesone200.html vooral deze lijkt me wel een te gek ding, als ze net zo netjes geprijst zijn als de pedalen worden het mischien best leuk te betalen versterkers en lijkt het me echt wel intresant, heeft iemand al iets meer over die dingen gelezen, gehoord.

ColourofFire
17 september 2007, 22:12
Word er niet direct heel warm van.

En 200 watt, what the hell :stop:

RedBuell
17 september 2007, 22:21
200 w kan dmv switch 20 w worden.

Daemon
17 september 2007, 22:27
Nog niks van gelezen of gehoord, maar ik hoop ze ook eens goed te kunnen uitproberen. Pas ook met de pedaaltjes gedaan en daar was ik best van onder de indruk :)

Spitfire
17 september 2007, 22:36
Die 45 watt combo lijkt me heel erg aantrekkelijk. En hij heeft ook nog die ISF control die ook op de pedaaltjes zit :satisfie:

Edit: en ik zie nu ook nog dat ie een power control heeft, als dit ding voor minder dan 1000 euro op de markt komt koop ik hem blind (bij wijze van spreken) :p

a darker shade of grey
18 september 2007, 09:35
Ziet er leuk uit, en die series one hoeft niet in 200W he, je hebt ook een 100 watt head en een 45 watt combo. Maar verder geen soundsamples of niks, maar qua looks ben ik wel geïntrigeerd :P

Ze zullen uiteindelijk wel niet te betalen zijn....

RedBuell
18 september 2007, 10:32
Ziet er leuk uit, en die series one hoeft niet in 200W he, je hebt ook een 100 watt head en een 45 watt combo. Maar verder geen soundsamples of niks, maar qua looks ben ik wel geïntrigeerd :P

Ze zullen uiteindelijk wel niet te betalen zijn....

Hun pedalen zijn ook niet belachelijk duur, wat is belachelijk duur voor een versterker, dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind de Mesa's en Diezels veel te duur, tenminste veel te veel geld. Ik heb het er niet voor over, ik vind een Marshall JVM410H of een Peavey 6505 redelijk geprijsd en zou voor dat geld een amp willen kopen als ik wat verder met een bandje zou komen dan wat jammen 1 keer per 3 maanden. Soundsamples heb ik ook nog niet kunnen vinden.