PDA

View Full Version : gitarist -amersfoort



rick!@#$
24 januari 2003, 11:42
18 jaar

woonachtig in amersfoort en wil in een band spelen,
Speel zelf iets langer dan een jaar zonder les, wel iedere dag als het ff kan.
Ik geef de voorkeur aan bands al, slayer, oude metallica, oude sepultura, morbid angel, pantera, je kent het wel.
als er meer mensen in de omgeving wonen die een band willen of hebben hoor ik het.
ook bassers en drummers.
Rick \m/


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rick!@#$ op 2003-01-24 14:59 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rick!@#$ op 2003-01-24 15:07 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rick!@#$ op 2003-01-29 12:02 ]</font>

phantom
26 januari 2003, 16:43
He, ik ben ook 18 en zoek ook een band.
Ik kom uit baarn.
Ik speel 3 jaar, van solos tot rythm.
Van metal tot blues.
Misschien kunnen we een band beginnen?

Robbert

rick!@#$
26 januari 2003, 18:49
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rick!@#$ op 2003-01-29 16:42 ]</font>

Wilson
13 april 2003, 00:20
hallo, ik woon in amersfoort ben nu 17 en speel nu sinds 3 maanden electrisch, ik kan echter al wel redelijk goed (al zeg ik het zelf) spelen, door de klassieke gitaarlessen (4,5 jaar) die ik eerst gehad heb. Maar omdat ik vooral klassiek gespeeld heb ben ik nog niet echt goed in dingen als improviseren ofzo, met mn techniek en mn bladmuziekleeskwaliteiten zit het echt er wel goed, speel nu zelf ook in een soort van coverbandje wat ik met wat vrienden begonnen ben, maar dat is niet erg serieus, meer beetje voor de fun en gezelligheid (we oefenen in keer in 2 weken ofzo :smile:) Ik wil wel met mensen uit onze omgeving een wat serieuzer bandje beginnen, dus als jullie interesse hebben: wakkerewillem@hotmail.com

Soulflyhigh
1 mei 2003, 19:51
Dude je noemt wel vete sit zeg. Metalllica, Pantera, Slayer. 3 van vetste bads die er zijn. Ik heb wel belngstelling ik speel alleen nogniet zo lang maar ik ben lerende. Ik hoor het wel.

Groetjes Soulflyhigh :smile:

Soulflyhigh
1 mei 2003, 20:01
uuuk dat was vette shit. Wel cool dat je tenminste goede metal wil gaan spelen en niet van die NU-metal. Nu ff praktisch. Ik hou ook van metal en speel nog niet zo heel lang elektrisch gitaar. Ik geloof nu nu zo'n 9 maanden. Ik heb daarvoor wel akoestisch gespeeld. Ik speel voornamelijk metallica en ik ken ook nog wel een bassist die eventueel mee wil spelen. Ik zit zins kort op les en speel ook ieder dag. Nou ja dat was ff wat info.

Mazzels Soulflyhigh :smile: