PDA

View Full Version : Britrock/pop-band zoekt bassist te Utreg!



RonBos
17 september 2007, 15:38
Britrock/pop-band met invloeden als Bloc Party, Infadels, The Cure, zoekt bassist. Onze huidige bassist moet helaas vanwege zijn werk het land verlaten. Heel jammer, want we hebben net een CD af en willen gaan optreden! De CD valt te beluisteren op www.bashybazooks.nl. Laat het maar weten als je interesse hebt. Het zou goed uitkomen als je het leuk vindt om ook toetsen te spelen, want we hebben een mooie analoge synth waar nu te weinig mee gedaan wordt. We repeteren 1x per week in Utrecht op vrijdag om 4 uur. Gemiddelde leeftijd is 29 jaar. Groeten Ron

El Capitain
17 september 2007, 16:08
En om maar te helpen: ik ben de inval-drummert en het is echt een leuke band!

Jimwoud
17 september 2007, 16:48
En om maar te helpen: ik ben de inval-drummert en het is echt een leuke band!
Jou geloof ik al helemaal niet, hehe.

Bedankt nog voor het stemmen van m'n snare. Heb je m'n drumstel wel heel gelaten na woensdag!

El Capitain
17 september 2007, 16:56
Sterker nog: ik heb hem achtergelaten zoals jij hem hebt achter gelaten, ik heb er niet op gespeeld namelijk. :) (maar ja, je gelooft me toch niet ;)).

Graag gedaan dat stemmen overigens. Volgens mij kan het overigens nog wel beter. Roep maar eens als je een dagje aan je drumstel gaat stemmen, lijkt me leuk om je te helpen. Tenminste, als jij dat ook ok vindt natuurlijk...

Jimwoud
17 september 2007, 16:58
Sterker nog: ik heb hem achtergelaten zoals jij hem hebt achter gelaten, ik heb er niet op gespeeld namelijk. :) (maar ja, je gelooft me toch niet ;)).

Graag gedaan dat stemmen overigens. Volgens mij kan het overigens nog wel beter. Roep maar eens als je een dagje aan je drumstel gaat stemmen, lijkt me leuk om je te helpen. Tenminste, als jij dat ook ok vindt natuurlijk...

Prima, zal wel even 10-12-16 inch pinstripes halen, is wel goed voor die dunne maple keteltjes denk ik