PDA

View Full Version : Enter Shikari 8 okt. Tivoli



tabmaniac
17 september 2007, 10:40
Wie gaan er nog meer?

ik vind de muziek wel leuk, maar de gitarist live erg slordig.. kijk naar filmpjes als deze op werchter: http://nl.youtube.com/watch?v=VtKhIEdbQ-M&mode=related&search= bij het cleane stukje op 1 minuut...
erg jammer, maar ik vind wel dat ze een geweldige show bouwen!

Bl44t44p
17 september 2007, 15:01
Ik ben uiteraard ook weer van de partij :)

Live laten ze af en toe muzikaal gezien het een en ander liggen, maar ach hun energieke show compenseert dat ruimschoots. Want tering he, wat was Enter Shikari op Lowlands ongelooflijk vet.

Gig is trouwens van De Helling naar Oudegracht verplaatst omdat het in De Helling sneller dan verwacht (neem ik aan?) uitverkocht was... er zijn nu nog kaartjes te koop geloof ik.

Mocht je twijfelen, ik zeg: doen!!

Bl44t44p
17 september 2007, 15:04
Trouwens, naar aanleiding van dat filmpje... dat podium is veel te groot voor hun haha. Serieus, Enter Shikari is goed in zalen als Tivoli (en WaterFront waar ze in juni speelden), en de India op LL was ook nog prima te doen voor hun. Groter / open lucht moet het gewoon niet goed zijn omdat hun show dan niet lekker overkomt.

Als je een minuut of 15 de tijd hebt, bekijk deze compilatie (http://video.xs4all.nl/player/page/3701/flash) van Enter Shikari op Lowlands 2007, echt zeeeeeeer de moeite waard!

hendrix_appendix
21 september 2007, 01:57
MOah, ik heb ze op Groezrock gezien in een flinke tent, en dat beukte toch erg hard, hoewel mischien de trance-frutsels wat minder uit de verf kwamen idd.

tabmaniac
24 september 2007, 15:52
nog meer mensen aanwezig?:D

Realeigo
24 september 2007, 15:57
Ik niet, heb ze deze zomer al 2 keer op 1 dag mogen aanschouwen op pukkelpop.
Dat is al meer dan genoeg voor 1 jaar.

Maar dat houd niet in dat ze slecht zijn. In tegendeel! Het is een zeer leuke band.

Bl44t44p
7 oktober 2007, 18:47
En morgen is het zover :) Inmiddels uitverkocht.. damn heb er zin in :D

Bl44t44p
9 oktober 2007, 13:09
Nou, dat was me 't avondje wel weer :D

Tevens wat geleerd: heel concert op 1 schoen doen kan, maar valt niet mee :P Ik raakte 20 sec nadat het begon mijn schoen kwijt voor de rest van het optreden, gelukkig daarna op het podium teruggevonden. Eerste 3 nummers zijn een beetje aan me voorbij gegaan omdat ik dus op zoek was naar die kutschoen, maar dat gaf ik na een tijdje maar op en weer volle bak gegaan :D Mooie stagedive gemaakt, leuke circlepit, leuke wall of death, was geslaagd ja :)

Vond ze beter spelen dan in WaterFront, kwam ook mede door het geluid. Minder foutjes, zuivere zang en nog steeds energie voor 100. Jezus waar halen ze het vandaan ;)