PDA

View Full Version : Jesse stelt zich ook even voor



JesseEdmond
16 september 2007, 17:15
Hallo allemaal,

na via Google al eerder op GitaarNet te zijn verzeild geraakt leek 't me tijd om mezelf maar 'ns aan te melden (te meer daar ik zelf een vraag had, zie: Effectpedalen / Overige ...).
Ik ben dus Jesse en ben op ongeveer mijn 10e begonnen met gitaarspelen. Nu al weer bijna zo'n 30 jaar terug & onderhand meer dan alleen gitarist ( 'k noem mezelf ook eerder of liever muzikant ).
Ik ben vooral 'n Fender-man vwb. de electrische gitaren & mijn werkpaard is nu alweer 'n jaar of 10 de MusicMan Silhouette. Verder heb ik zowel voor wat m'n muzikale voorkeuren als wat m'n gear betreft een brede voorkeur. Kan zowel kicken op het vintage straightforward buizenwerk ( inpluggen & spelen ) tot het freaky experimenteren met batterij van zowel analoge als digitale effecten tot de gitaarsynth aan toe. Ben dan ook in't bezit van de alweer wat oudere Roland GR-30. Varieer diverse voorversterkers ( ADA MP1, Marshall JMP-1 & zelfs de Roland MicroCube ) altijd met de Peavey Classic Series 60/60 als buizeneindtrap in combinatie met 2 Marshall JCM 800's. Voor 't 'cleane' werk gebruik ik graag mijn LAB Series L5 100W transistor versterker.

dit was 't voor nu, keep strummin' & up the good work,
groet Jesse

Ibanez666
16 september 2007, 17:22
welkom en veel plezier en kennis hier toegewenst!

Rinze
16 september 2007, 17:35
Hoi Jesse, Welkom!

Ik heb ook een JMP-1 en een 60/60... moet alleen de bijhorende boxjes nog "even" afmaken. Maar op mijn classic 30 klinkt de JMP1 ook goed...

Benjamin Blue
17 september 2007, 20:31
Ahhh...vet man....n naamgenoot ^^
en je gear.....*envy*


maarreuhhm....wat voor stijl muziek speel je graag?

anyways veel suc7 op het forum!!

gegroet
Jesse :hippie:

JesseEdmond
18 september 2007, 18:59
Ahhh...vet man....n naamgenoot ^^
en je gear.....*envy*


maarreuhhm....wat voor stijl muziek speel je graag?

anyways veel suc7 op het forum!!

gegroet
Jesse :hippie:

ik denk da'k vooral te boek sta als 'n 'wicked funkateer' maar ben erg eclectisch ingesteld & manoeuvreer me aldus even gemakkelijk van metal tot hiphop als van regae tot fusion (lees:jazzrock). daarnaast ook actief als 'singer/songwriter' & doe dit zowel 'strumming' als fingerpickend...
ciao, Jesse 2