PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar.



Nocki
16 september 2007, 08:31
NA een lange zoektocht is ht geen Gibson LP custom geworden, Geen gibson ES-333 of ES-335, geen PRS maar dit:

http://img294.imageshack.us/img294/6921/img4505gf6.th.jpg (http://img294.imageshack.us/my.php?image=img4505gf6.jpg)

Ik ben er heel erg blij mee :)

Rinze
16 september 2007, 08:55
Mooi hoor, zo eentje heb ik ook altijd al willen hebben!




:cooler:

vulvasonic
16 september 2007, 09:37
Wow, een echte Richwood!!!!! http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

Ach, als jij er maar blij mee bent. GEFELICITEERD!!!!!!!
http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/c025.gif

Speeddemon
16 september 2007, 10:04
Ik ben er heel erg blij mee :)
Maar je hebt 'm wel in je sig te koop staan? :???: :roll:

B_2_the_a
16 september 2007, 10:21
ik zou de toets nog wel even schoonmaken!

Tin
16 september 2007, 11:09
Je zit te kijken naar hele dure gitaren en je komt uit op een richwood...
Juist...

Maarjah als jij er blij mee bent.(waarschijnlijk niet anders verkoop je em niet tenzij je de gitaar met de versterker voor een zeer klein prijsje heb gekocht en hem nu met winst aan het verkopen bent )

JeroenSchaaf
16 september 2007, 11:32
mischien zat het bij een deal in? :noob:

Veekeren
16 september 2007, 12:05
NA een lange zoektocht is ht geen Gibson LP custom geworden, Geen gibson ES-333 of ES-335, geen PRS maar dit:

Na het lezen van dergelijke gitaren, is het zien van die gitaar wat ik noem een ENORME domper. Zelfs al was het wél een echte Jackson of whatever :D

Maar ehm, zolang jij er blij mee bent, gefeliciteerd ;)

Rormo
16 september 2007, 12:14
weird shit. Je hebt dat ding toch niet echt gekocht en nu weer te koop staan he? In de 150 euro die je er voor vraagt zal nooit veel winst kunnen zitten. Dus ik snap er neits van...

Nocki
16 september 2007, 12:26
Tis ook maar een geintje,

Gisteren heb ik deze set gekocht vanwege de fx unit die erbij zit. Die wou ik graag horen en even proberen... De Jim harley versterker en richwood waren inderdaad bij de deal inbegrepen en mogen dus weer weg. misschien een leuke beginners set voor iemand of een verbouw projectje. De gitaar is gewoon van hele leuke kwaliteit maar natuurlijk geen fender of gibson achtig ding. De FX-unit wou ik gebruiken tot mn pedalen collectie compleet is maar ik denk dat ik daarvoor toch mn intellifex ga gebruiken... vandaar dat alles weer weg gaat...
Twas eigenlijk zomaar een geintje om het zo op te schrijven... Ik blijf gewoon zoeken naar de es-335 ofzo...

Speeddemon
16 september 2007, 12:31
had dan een knipoog smiley gebruikt, dan was 't sarcasme wat duidelijker. :sneaky: :satisfie:

Nocki
16 september 2007, 12:38
ehh.. ik bn toch altijd sarcastisch... of was het nou cynisch? Of Frigisch, mixolydisch? Ik weet het niet meer... Maar ik meot wel zeggen dat het geluid van deset best overtuigend is. het is natuurlijk geen makr Iv maar mals je een beetje kunt instellen en een beetje kunt spelen klinken die oude dingen best lekker. Vroeger haalde ik dit soort sounds er echt niet uit hoor!

MusicManMaestro
16 september 2007, 13:03
Dit soort onzin plaats je maar in OT want hier is dit gewoon ordinaire spam.

Nocki
16 september 2007, 13:08
nee man. het is gewoon een geintje...

Speeddemon
16 september 2007, 13:19
nee man. het is gewoon een geintje...
Is het ook een geintje als ik verkondig dat ik m'n Burny Les Paul Custom geweldig vind, helemaal top, maar 'm wel verkoop? :satisfie:

(dat er eergister een Invader 100 halfstack aangeschafd is, heeft er meer mee te maken... fokking aderlating natuurlijk...)

o1251
16 september 2007, 13:20
hahahahaha?

BartL
16 september 2007, 13:20
Is 't wel 'n echt relic? :)

Nocki
16 september 2007, 14:56
Natuurlijk wordt zo'n gitaar neit verkocht aan iemand van het forum... de meeste mensen die geintereseerd zijn in zo'n gitaar die moeten nog beginnen...
Ik hb de ad weggehaald en ook de ad van de mark IV als het meezit heb ik er 1 gevonden!

nielsduursma
16 september 2007, 15:04
Natuurlijk wordt zo'n gitaar neit verkocht aan iemand van het forum... de meeste mensen die geintereseerd zijn in zo'n gitaar die moeten nog beginnen...
Ik hb de ad weggehaald en ook de ad van de mark IV als het meezit heb ik er 1 gevonden!

Maar je zoekt nog wel contact ofzo?:D

Nocki
16 september 2007, 15:05
Hihi... inderdaad. misschien moet ik maar weer iets gaan zoeken ofzo...

Ik zal eens een verlanglijstje maken...

Mitch
16 september 2007, 17:27
Als je de context weet is -ie leuk, maar ik begrijp het commentaar...
Trouwens, je sig is wel absurd groot en rood.

Jyuuga
16 september 2007, 18:56
Meh, die pardoes is wel cool . Is die te koop?

(het is een geintje maar die blijkt toch weer niet zo grappig te zijn)

patricia
16 september 2007, 19:04
Is het ook een geintje als ik verkondig dat ik m'n Burny Les Paul Custom geweldig vind, helemaal top, maar 'm wel verkoop? :satisfie:

(dat er eergister een Invader 100 halfstack aangeschafd is, heeft er meer mee te maken... fokking aderlating natuurlijk...)

nee...dat is volgens mij geen geintje....hang je hem bij bob weg speeddemon?