PDA

View Full Version : Drummer,zanger &bassist gezocht in het Gooi 30+



W.H. Rodeburg
23 januari 2003, 21:49
Gezocht voor onze op te starten band een drummer, zanger en bassist. Muziekstijl:
Stones, Brood, enz. Rock!!!
Leeftijd 30+ Eigen oefenruimte in Weesp.
Groet Bert en Ruud


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: W.H. Rodeburg op 2003-03-05 20:06 ]</font>

Arend
29 januari 2003, 12:37
Geachte Mevrouw(?),Heer(?) W.H. Rodeburg,

Als vaste bezoeker van Gitaarforum zag ik uw vraag staan.
Wel, ik ben 50+ (zegt leeftijd iets als je met plezier muziek maakt?) en ben momenteel met een aantal mensen iedere maandagavond bezig (genoeg zangers en zangeressen, drie gitaristen, toetsenist en binnenkort ook drummer en saxofonist) iets van de grond te tillen.
Voor mij kan er geen muziek genoeg zijn, vandaar mijn huidige reactie.
Misschien kunnen zaken naast elkaar bestaan of wellicht is een of andere combinatie ook mogelijk.

Het lijkt mij wenselijk eens contact te hebben over de eventuele (on)mogelijkheden. Tenslotte wonen we dicht bij elkaar en zie ik ook mogelijkheden in de keuze van de muziek.
Ik werk aan huis dus ik ben praktisch altijd op onderstaand telefoonnummer (en altijd via de mail) bereikbaar.

Nieuwsgierig naar uw antwoord groet ik u hartelijk,

Jos Werkhoven
Uitgeverij De Arend

Koninginneweg 98
1241 CX Kortenhoef
The Netherlands
tel: +31-35-6564739
fax: +31-35-6564813
Uitgeverij@DeArend.nl
http://www.DeArend.nl
Voor het lokale, nationale, internationale čn ruimteweer: http://www.DeArend.nl/weer

P.S.:
Zelf zing ik graag en begeleid dit (eenvoudig) op gitaar.
Ik bezit een strat en Les Paul (substitute) en een te versterken akoestische Art en Lutherie (een Canadese topgitaar!!). De versterker is een Marshall 8240 (2x40watt stereo).
De muziekvoorkeur is ook hier Rock (&amp; Roll): Stones, Holly, Presley en o zo veel meer. We schromen er niet voor de roots te onderzoeken uit de vijftiger en zestiger jaren.

Aya
5 maart 2003, 01:10
Ha Rodenburg!
Als jij gitarist bent en liefst zelfs 2 gitaristen, dan zit de gevraagde bezetting op je / jullie te wachten in Utrecht, moet te doen zijn. Moet je wel ff het repertoire aanpassen maar da's vast geen probleem. Leeftijd komt overeen :smile: