PDA

View Full Version : Robbie Williams - Angels



Bazzztard
15 september 2007, 10:41
Na die vorig topic nog ff één van mij..

Naast 'Hey There Delilah' heb ik ook Robbie Williams zijn fantastische 'Angels' gecovered. Hopelijk vinden jullie het een reactie waard..

Ben benieuwd wat jullie meningen zijn en of de toppers nog goede feedback kunnen geven!

De link is..

Bastiaan77 - Angels (http://www.youtube.com/watch?v=SqDtCJfFD18)

Voor de mensen die het leuk vinden. Op mijn youtube staan nog een paar nummers.. Gewoon ff zoeken op Bastiaan77. En mensen die nog leuke nummers hebben voor mij om te coveren.. schroom niet! Ik ben een student, dus heb alle tijd!! :P

Groetjes, Bastiaan!!

TimoSomers
15 september 2007, 11:15
Lekkere sound heb je =]
Goeie cover, zowiezo beter als dat die gay z'n scheur opentrekt :D

glasbier
15 september 2007, 11:50
Bastiaan,complimenten!Waarom heb je niet bij ons auditie gedaan?We zochten nog een goede gitarist!Was voor jou dichtbij(bakkeveen)....

armageddon
15 september 2007, 12:32
Fantastisch :) Echt heel erg goed!

Cover Tribute maar van Tenacious D ;)

Braindead
15 september 2007, 13:05
Klinkt goed en een ontzettend leuk idee ook om dat nummer op je eigen manier te coveren! Lekker relaxte sound ook.

Solidkick
15 september 2007, 13:25
It koe minder.

Bazzztard
15 september 2007, 21:49
Dankjewel allemaal! Leuk om te horen dat jullie het mooi vinden (of dat het ek minder koe! ;))...

Sorry dat ik geen auditie heb gedaan glasbier.. Waar moest ik auditie doen en hoe heet je band? Ik heb het momenteel nog wel net wat te druk voor een band, maar je maakt me wel benieuwd! ;)

hendrix_appendix
15 september 2007, 22:11
Zeer mooi! Lekker muziekje, lekker laidback!

Ibanez666
15 september 2007, 23:28
tis wel leuk

glasbier
16 september 2007, 11:43
Dankjewel allemaal! Leuk om te horen dat jullie het mooi vinden (of dat het ek minder koe! ;))...

Sorry dat ik geen auditie heb gedaan glasbier.. Waar moest ik auditie doen en hoe heet je band? Ik heb het momenteel nog wel net wat te druk voor een band, maar je maakt me wel benieuwd! ;)

Hé Bazztard, je hebt een PM! :cooler:

benwave
16 september 2007, 17:36
Ik vond het ook mooi en leuk gedaan

Dog friend
16 september 2007, 17:47
Hoi

ik heb genoten toen ik hier naar luisterde.
beter dan het orgineel misschien?
kon ik maar zo laidback spelen.

goed gedaan zo kun je wel een serenade brengen hahahaa

Groetjes

Han S
16 september 2007, 17:48
Mooi gedaan, niettemin wil ik je aanraden om eens goed te luisteren naar Mike Oldfield en dan vooral naar hoe hij zijn emotie vertaalt naar de gitaar.

Dit is geen kritiek hoor, maar het kan altijd nog mooier.

Bazzztard
16 september 2007, 18:15
Dankjewel mensen! Ik ben blij met de positieve reacties!! En serenades worden er ook wel s gebracht! :P...

En over Mike Oldfield.. Heb je misschien wat goede nummers van m om voor mij te checken op youtube!?

Btw.. Wat vinden jullie van mijn andere nummer 'Hey There Delilah'.. Staat hier ook wel ergens op forum.. :)

Han S
16 september 2007, 18:23
Toen ik jouw spel hoorde moest ik zomaar denken aan Mike Oldfield en hoe die het gedaan zou hebben, gewoon onwillekeurig. Dat wil niet zeggen dat jij dat ook zo moet doen hoor, maar iedereen kan van iedereen wat opsteken.

Luister eens naar zijn solo in Moonlight Shadow bijvoorbeeld, de emotie spat er bij hem altijd van af.

En laten we niet vergeten waar wat jij hier speelt over gaat:

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call
She won't forsake me
I'm loving angels instead

Bazzztard
17 september 2007, 21:09
Ok.. ik zal ff luisteren! :)

meul
20 september 2007, 10:46
mooi wel! het is natuurlijk gewoon een prachtig liedje!

je speelt de melodie lijn ook op een bepaalde manier mooi zangerig vind ik.
en pluspunt is dat ik nogal eens wat akoustische dingen hoor die niet zuiver gestemd zijn. dat is hier goed geregeld.