PDA

View Full Version : Robbie Williams - Angels



Bazzztard
15 september 2007, 10:41
Na die vorig topic nog ff één van mij..

Naast 'Hey There Delilah' heb ik ook Robbie Williams zijn fantastische 'Angels' gecovered. Hopelijk vinden jullie het een reactie waard..

Ben benieuwd wat jullie meningen zijn en of de toppers nog goede feedback kunnen geven!

De link is..

Bastiaan77 - Angels (http://www.youtube.com/watch?v=SqDtCJfFD18)

Voor de mensen die het leuk vinden. Op mijn youtube staan nog een paar nummers.. Gewoon ff zoeken op Bastiaan77. En mensen die nog leuke nummers hebben voor mij om te coveren.. schroom niet! Ik ben een student, dus heb alle tijd!! :P

Groetjes, Bastiaan!!

TimoSomers
15 september 2007, 11:15
Lekkere sound heb je =]
Goeie cover, zowiezo beter als dat die gay z'n scheur opentrekt :D

glasbier
15 september 2007, 11:50
Bastiaan,complimenten!Waarom heb je niet bij ons auditie gedaan?We zochten nog een goede gitarist!Was voor jou dichtbij(bakkeveen)....

armageddon
15 september 2007, 12:32
Fantastisch :) Echt heel erg goed!

Cover Tribute maar van Tenacious D ;)

Braindead
15 september 2007, 13:05
Klinkt goed en een ontzettend leuk idee ook om dat nummer op je eigen manier te coveren! Lekker relaxte sound ook.

Solidkick
15 september 2007, 13:25
It koe minder.

Bazzztard
15 september 2007, 21:49
Dankjewel allemaal! Leuk om te horen dat jullie het mooi vinden (of dat het ek minder koe! ;))...

Sorry dat ik geen auditie heb gedaan glasbier.. Waar moest ik auditie doen en hoe heet je band? Ik heb het momenteel nog wel net wat te druk voor een band, maar je maakt me wel benieuwd! ;)

hendrix_appendix
15 september 2007, 22:11
Zeer mooi! Lekker muziekje, lekker laidback!

Ibanez666
15 september 2007, 23:28
tis wel leuk

glasbier
16 september 2007, 11:43
Dankjewel allemaal! Leuk om te horen dat jullie het mooi vinden (of dat het ek minder koe! ;))...