PDA

View Full Version : Plain White T's - Hey There Delilah



Bazzztard
15 september 2007, 10:37
Hallo gitaristenn van Nederland en Belgie!!

Ik heb een tijdje geleden een nummer gecovered van de Plain White T's.. Jullie kennen m vast wel.. 'Hey There Delilah'.
Ik heb mijn eigen instrumentale versie gemaakt en nu was ik benieuwd wat de experts er van vinden!! ;)

De link is.. :lp:

Bastiaan77 - Hey There Delilah (http://www.youtube.com/watch?v=QqPsZlcCK6Y)

Groetjes, Bastiaan! :hippie:

The Lo Lands
15 september 2007, 13:56
Hallo gitaristenn van Nederland en Belgie!!

Ik heb een tijdje geleden een nummer gecovered van de Plain White T's.. Jullie kennen m vast wel.. 'Hey There Delilah'.
Ik heb mijn eigen instrumentale versie gemaakt en nu was ik benieuwd wat de experts er van vinden!! ;)
:hippie:
Klinkt erg goed, mooi opgenomen ook! Ik ben geen expert maar wel een muziekliefhebber en bespeler dus 8-)

Roebbeke
15 september 2007, 14:30
Mooi gespeeld! Klinkt heel lekker

Reel Big Fish
15 september 2007, 15:35
Ik vond het een heel mooi nummer, beste nummer op het album "All that we needed". Afgelopen valentijnsdag had ik er een versie voor mijn vriendin van gemaakt (Hey there Tamara), beetje ingekort en de tekst her en der aangepast. :)

Nummer komt me nu eigenlijk mn strot uit, word een beetje overhyped helaas. Ook die crappy violen op de media-versie, passen er imo niet echt bij... erg jammer is dat. :stop:

Wilde ik even kwijt over het nummer. :p

Bazzztard
15 september 2007, 16:34
En wat vind je van mijn versie Reel Big Fish!?

Dankjewel voor de complimenten Roebbeke en The Lo Lands! :D

Reel Big Fish
17 september 2007, 12:58
Klinkt lekker, dat staccato in het begin vind ik alleen iets minder.

Bazzztard
17 september 2007, 21:08
Dat was ff wat testen met flagioletten.. Vrij lastig, maar was wel tevreden met resultaat dus heb het er maar in gelaten.. :P

FunkyFlamenco
3 oktober 2007, 20:08
Erg leuk gedaan!
Vind de flageoletjes wel grappig in het begin. Ik vind je arrangementen erg leuk!

Bazzztard
5 oktober 2007, 15:18
Dankjewel! :) Ik hoop er nog veel meer leuke te maken in de toekomst!

JvD.
8 oktober 2007, 22:02
geniaal.. hoe de hell krijg je zulk mooi geluid op je opname!
met piezo's klinkt mijn gitaar gaar, en met microfoon hoor ik loeihard mijn aanslag.

Bazzztard
9 oktober 2007, 20:31
Een Fishman MATRIX N-1 Wide pick-up in laten bouwen in mijn Furch S-20.. Aangesloten op mijn Fender Stage 112 SE amp en via een kabeltje van 5 euro via de line-out naar mijn laptop en via AudaCity opgenomen... :) Leuk te horen dat je het mooi vindt!