PDA

View Full Version : crate powerblock ng ergens of zoiets dergelijks



marcelca
14 september 2007, 19:44
Hallo

Ik maak nu gebruik van een vox ad30vt en een pod xt live, wil eigenlijk een versterking zonder eigen ( minder ) klankkleur zodat de pod xt live beter uit de verf komt, modeling op modeling werkt niet zo lekker

na veel gelezen te hebben lijkt me een crate powerblock met een cabinet iets wat ik zoek,dit geeft als ik het goed begreep weinig klankkleur van zichzelf

alleen weet iemand of die dingen nog ergens te koop zijn ( eventueel tweedehands ), ik kan de crate powerblock nergens meer vinden...

Zijn er eventueel andere alternatieven ??? ( liefste zelfde prijsklasse )

marcelca
21 september 2007, 00:00
nou ik heb zelf iets gevonden..

met wat tips via via werd ik op gewezen dat als ik weinig kleuring in de versterking wil hebben dat ik dan richting PA moet kijken...

Ik heb een Behringer 215 A aangeschaft, dit is een actieve full range speaker, in 1 woord echt geweldig, gewoon het zelfde geluid alsdat ik een koptelefoon in mijn POD xt live steek..


maar 1 nadeel, je moet heel wat uitleggen aan je vrouw als je er mee thuis komt, hij is namelijk knap groot voor in de huiskamer, eerste reactie van mijn vrouw was toen ze de doos zag of ik een wasmachine had gekocht.


http://www.behringer.com/B215A/B215A_medium.jpg

hier wat tecnische weetjes :

High-power 400-Watt 2-way PA sound reinforcement speaker system for live and playback applications
Ultra-compact lightweight system delivers excellent sound even at extreme sound pressure levels
Integrated sound processor for ultimate system control and speaker protection
Extremely powerful 15' long-excursion driver provides incredibly deep bass and acoustic power
State-of-the-art 1.25' titanium-diaphragm compression driver for exceptional high-frequency reproduction
Ultra-wide dispersion, large-format exponential/conical horn
Ultra-low noise Mic/Line input with Volume control and Clip LED
Dedicated 2-band EQ for perfect sound adjustment
Additional Line output allows linking of additional speaker systems
Versatile trapezoidal enclosure design allows different positioning:
- Stand mounting with 35-mm pole socket
- Tilts on its side for use as a floor monitor
Ergonomically shaped handles for easy carrying and setup
High-quality components and exceptionally rugged construction ensure long life
Conceived and designed by BEHRINGER Germany