PDA

View Full Version : Nieuwe versterker buizenbak



jbjoost
14 september 2007, 18:57
hey ik ben nieuw hier en wil ook meer teweten komen over gitaren etc. maar nu even oven het onderwerp.

Ik wil dus een nieuwe versterker kopen ( krijg hem voor men verjaardag en sinterklaas)
Ik zou graag een buizenbak willen en die toch wel goed tehoren is op het podium in normale cafe's .

Combo of top+cab maakt mij niet zoveel uit
ik zoek een mooi rock geluid.

Prijs is MAX 1000,- en mag natuurlijk ook minder

heb al iets over vox ac30 gehoord ook al even opgespeeld en vond die wel leker klinken.
Alle ideen voor versterkers zijn natuurlijk welkom:)

we Spelen muziek als default, Di-rect, Snow patrol, The fray

:hippie:

caliban
14 september 2007, 20:28
Een ac30 kan je met dat budget nieuw normaal kopen. Je kan ook voor een of andere marshall gaan voor een beetje meer scheur. Voor het bedoelde genre denk ik dat je met een jcm800 ver zal komen. En natuurlijk kan je ook voor andere merken gaan zoeken. Bijvoorbeeld fender of orange.

Lexvandoef
14 september 2007, 23:17
Mss een van de nieuwe Classic Plus versterks van Vox? Clean ala AC30 en de OD is meer in de richting van opgevoerde AC30 meets JCM800. Heb ik van horen zeggen hoor, ik wil hem nog steeds zelf een keertje horen, ben nieuwsgierig.

jbjoost
14 september 2007, 23:23
hey bedankt.

voor wat voor soort jcm 800 kan ik dan het best gaan kijken?

die vox klinkt zeker mooi bij jou verhaal

Jimwoud
15 september 2007, 01:52
Altijd die JCM800's weer, kijk op marktplaats naar een Sovtek mig 60. Kost de helft en klinkt zeer goed. Wordt er ook vaak mee vergeleken.

R.E.motion-guitarist
15 september 2007, 02:53
Marshall JVM......it rock's!!!

caliban
15 september 2007, 21:08
Marshall JVM......it rock's!!!
Wel over de topicstarter zijn budget

jbjoost
15 september 2007, 23:50
ja die jvm is net ffies over men budget.

jcm. welke moet ik dan nemen denken jullie? ( er zijn er volgens mij best veel soorten)

sovtek weet je ook een winkel die ze verkoopt?

Jimwoud
16 september 2007, 11:27
Worden niet meer gemaakt, check marktplaats eens.


ja die jvm is net ffies over men budget.

jcm. welke moet ik dan nemen denken jullie? ( er zijn er volgens mij best veel soorten)

sovtek weet je ook een winkel die ze verkoopt?

jbjoost
16 september 2007, 12:32
hoe duur is zon sovtek en heeft er iemand sound samples?

ik keek net op marktplaats top nu geboden 160 euro hoe duur zouden ze ongeveer zijn?