PDA

View Full Version : Weer een nieuw Fivelastwords nummer!



Veekeren
13 september 2007, 17:24
Altijd wat jammer van de myspace kwaliteit, maar affijn, klik op de link in mn sig voor ons net opgenomen nummer (hij start er mee)!

Squier4ever
14 september 2007, 11:57
fan van lostprophets?

echt vette shit is dit!

fivelastwords
14 september 2007, 15:37
yup, fan van lostprophets en soortgelijke bands! Thanks voor t compliment!

ZeGuitarist
14 september 2007, 16:14
Mening geve = mening krijge? ;)
Mooi gedaan, idd erg beinvloed door Lostprophets maar das natuurlijk nie slecht ;) jullie doen je eigen ding en jullie doen het goed, alle instrumenten/zang/percussie vloeien perfect ineen.. Mooi zo!!

Hier de link naar mijn cover: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=97567
Graag een commentje/kritiekje.. ;)

Cheers!

minas
14 september 2007, 19:33
Hey Jeroen,
Klinkt weer super! Tot nu toe allemaal geweldige nummers!
Ga zo door!!

The Lo Lands
14 september 2007, 20:33
Klinkt helemaal goed! Eindelijk weer eens een beetje lekkere rock met alles er op en d'r aan! Klinkt ook helemaal niet slecht qua productie en myspace enzo.

Ga zo door mannen.

Solidkick
15 september 2007, 13:36
Goeie shit.
Lekker bombastisch.
Ik ben niet zo van de emo maar dit vin'k best te pruimen.

B_2_the_a
15 september 2007, 13:43
wanneer duiken jullie de studio in om een full album op te nemen?

Veekeren
15 september 2007, 16:42
Iedereen bedankt voor de complimenten! Altijd mooi als anderen laten horen dat ze je muziek kunnen waarderen :)


wanneer duiken jullie de studio in om een full album op te nemen?

Nah ja... dat zal nog wel even duren. Hopelijk nemen we snel ons 4e nummer op, dan hebben we onze ep / demo af. Waarschijnlijk voor een paar euro te koop voor de geinteresseerden :D

fivelastwords
16 september 2007, 12:06
of gratis te downloaden pikkentrekker :)

Veekeren
16 september 2007, 12:14
of gratis te downloaden pikkentrekker :)

Niks te gratis verdomme, buiten de staatsloterij is de band mijn enige kans om miljonair te worden dus ik wil vroeg beginnen met cashen.

B_2_the_a
16 september 2007, 13:44
ik zou dan toch maar een lot gaan kopen als ik jou was ;)

fivelastwords
16 september 2007, 13:45
Niks te gratis verdomme, buiten de staatsloterij is de band mijn enige kans om miljonair te worden dus ik wil vroeg beginnen met cashen.

staatsloterij 4 life, komt helemaal goed!

Slammers
16 september 2007, 14:15
Zeker gooie nr.'s! Heb ze allemaal geluisterd toen ik m'n kamer aan 't verbouwen was en heb gewoon 't gevoel dat ik naar een wereldbekende band luister. Keep rocking! :cooler:

Herman
16 september 2007, 22:21
Klinkt idd erg lekker! Post hier ff ergens als de demo klaar is, ik heb dr wel belang bij. Keep up the good work! :)

fivelastwords
16 september 2007, 23:00
zullen we doen! Zaterdag weer een track opnemen, dus nog eventjes geduld :)

ExRxIxC
16 september 2007, 23:04
klinkt erg goed, ik zou zo een album kopen als jullie dat hadden.

ZonderZout
17 september 2007, 22:36
Yup, ga zo door! Dit is een stevig stukje goed georganiseerde beukende rock herrie! Buitengewoon goed gezongen ook, wat heel vaak ineens vies tegen valt. Strakke drums, dreunende bas, ranzige gitaren en vette lickjes... Yep, ik vind het wel wat! :rockon:

meul
20 september 2007, 10:38
tof! goed liedje hoor, wat mij opvalt is dat naarmate het einde nadert, de zang krachtiger word en precies dat geeft waarvan ik vind dat het nummer het eigenlijk vanaf het begin nodig heeft. ehh is dit een begrijpelijke zin? :-)

B_2_the_a
20 september 2007, 11:21
heb weer even zitten luisteren...
Het wordt per nummer beter :)

JvD.
20 september 2007, 13:49
heerlijk zware muziek, mooie melodieen. de zanger steld zich ietsje teveel aan vind ik. je zou eens "Five Bolt Main" moeten luisteren.

fivelastwords
21 september 2007, 15:34
tof! goed liedje hoor, wat mij opvalt is dat naarmate het einde nadert, de zang krachtiger word en precies dat geeft waarvan ik vind dat het nummer het eigenlijk vanaf het begin nodig heeft. ehh is dit een begrijpelijke zin? :-)

Ja, prima begrijpelijke zin :) Maar omdat het een knallende bridge is, die we nog iets meer naar voren wilden laten springen dan refreinen, zowel qua power als qua tekst, hebben we ervoor gekozen die éénstemmig op te nemen en met rauwere zang. Vandaar dus!

Verder, iedereen bedankt voor de leuke reacties! Motiveert enorm!

tabmaniac
24 september 2007, 10:42
heerlijk zware muziek, mooie melodieen. de zanger steld zich ietsje teveel aan vind ik. je zou eens "Five Bald Man" moeten luisteren.

:D

klinkt goed!:D

dit ga ik ook in de gaten houden!

fivelastwords
2 oktober 2007, 18:30
en inmiddels de hele demo online op myspace... spannend!

armageddon
2 oktober 2007, 18:40
De tering...wat klinkt dit lekker :)