PDA

View Full Version : ibanez RG 321 MH



foxxon
13 september 2007, 16:26
hoi iedereen.

ik ga een nieuwe gitaar kopen, ik denk dat ik voor een ibanez RG 321 mh ga omdat hij er goed uitziet en een hele dunne hals heeft. ik heb de gitaar bij feedback besteld en een aanbetaling erop gedaan.

ik heb al veel over deze gitaar gehoord en gelezen, het schijnt een goede metalgitaar te zijn enz.

is er iemand die deze gitaar heeft of had en zijn ervaringen ermee kan vertellen.

vooral negatieve punten wil ik weten zodat ik geen miskoop doe.

het wordt mijn tweede gitaar (ik begon met een jumpstartpakket) ik heb ondertussen een roland cube 30 versterker.

bij voorbaat dank.

G.G.
13 september 2007, 16:33
Eerst doe je dit:


ik heb de gitaar bij feedback besteld en een aanbetaling erop gedaan.


en dan wil je dit weten:



vooral negatieve punten wil ik weten zodat ik geen miskoop doe.


Is dat niet een beetje omgekeerde volgorde?

PS: iets zinnigs over de gitaar kan ik je niet vertellen, die heb ik nooit in mijn handen gehad.

iets zinnigs over de voorbereiding tot een aankoop wel.

Spitfire
13 september 2007, 16:56
En ik ben nog steeds van mening dat het kopen van een gitaar zonder er eerst op gespeeld hebt het allerdomste is wat je kunt doen

Kaïn
13 september 2007, 16:59
Je bent een geluksvogel want inderdaad eerst een gitaar bestellen en dan vervolgens je afvragen of het wel goed is is inderdaad behoorlijk stom. Maar in dit geval heb je geluk want het is een prima gitaar. Kan weinig aan stuk, speelt prima, en de afwerking is over het algemeen prima.
Als beginnersgitaar kan ik er geen echte slechte punten aan vinden.
Veel plezier ermee, en volgende keer beetje beter nadenken;)

foxxon
13 september 2007, 17:55
oeps sorry voor deze miscommunicatie, ik ben niet duidelijk geweest.


ik was naar feedback gegaan om deze gitaar uit te proberen. nou bleek dat ze die gitaar daar niet in het assortiment hadden zitten. dus heeft feedback hem besteld voor mij.

die aanbetaling betekend alleen dat ik de eerste ben die hem mag uitproberen dat hij niet ondertussen verkocht wordt.

als ik die gitaar toch niets vind kan ik hem altijd nog weigeren en wordt hij gewoon verkocht, dan krijg ik mijn aanbetaling terug.

ik heb dus in principe nog niets gekocht alleen gereserveerd.

G.G.
13 september 2007, 18:00
oeps sorry voor deze miscommunicatie, ik ben niet duidelijk geweest.


ik was naar feedback gegaan om deze gitaar uit te proberen. nou bleek dat ze die gitaar daar niet in het assortiment hadden zitten. dus heeft feedback hem besteld voor mij.

die aanbetaling betekend alleen dat ik de eerste ben die hem mag uitproberen dat hij niet ondertussen verkocht wordt.

als ik die gitaar toch niets vind kan ik hem altijd nog weigeren en wordt hij gewoon verkocht, dan krijg ik mijn aanbetaling terug.

ik heb dus in principe nog niets gekocht alleen gereserveerd.

oke, da's beter. Hop dat je ook daadwerkelijk cash terugkrijgt als je het niets vind, en geen tegoedbon ofzo?

allochthomas
13 september 2007, 18:27
YAY een hellevoeter :cheerup: , welke school zit je?

over de ibanez, nooi echt op gespeelt, maar ibanez staat toch wel vaak garant voor een degelijke kwaliteit gitaar.

foxxon
13 september 2007, 19:00
ik zit op het jacob van liesveldt 5 VWO

maarre, ik heb een bewijs van aanbetaling gehad waarop zwart op wit staat wat ik betaald heb en waarvoor. en bovendien is feedback een hele degelijke en grote muziekwinkel die heus wel betrouwbaar is.

allochthomas
13 september 2007, 19:01
ik zit op het jacob van liesveldt 5 VWO

maarre, ik heb een bewijs van aanbetaling gehad waarop zwart op wit staat wat ik betaald heb en waarvoor. en bovendien is feedback een hele degelijke en grote muziekwinkel die heus wel betrouwbaar is.
5VWO WTF ik ook

foxxon
13 september 2007, 19:04
zit je ook op het jacob?

zo ja, wat is je echte naam?

lolz ik speel nu trouwens met een roland cube 30, net zoeen als jij te koop hebt staan...

echt een goed ding

allochthomas
13 september 2007, 19:05
zit je ook op het jacob?

zo ja, wat is je echte naam?

lolz ik speel nu trouwens met een roland cube 30, net zoeen als jij te koop hebt staan...

echt een goed ding
add me effe op msn thomas_c_smits@hotmail.com
dit is echt toevallig

Kaïn
13 september 2007, 19:05
Kunnen de tortelduifjes elkaar PM"en? ORDE IN DE KLAS!

G.G.
13 september 2007, 19:05
5VWO WTF ik ook

Hahaha... de ene is van nov. 1989 en de ander van sept. 1991

de een is dus behoorlijk slim, of de ander behoorlijk .....







:cooler:

marter544
13 september 2007, 19:06
Ik gok dat z'n naam Thomas is... Is verder een prima gitaar trouwens, kan weinig mis aan zijn.

EDIT: pff, mensen zijn snel met posten :chicken:

allochthomas
13 september 2007, 19:07
Hahaha... de ene is van nov. 1989 en de ander van sept. 1991

de een is dus behoorlijk slim, of de ander behoorlijk .....







:cooler:
ik ben niet dom, ik ben lui :chicken: , en ik ben een late leerling, maargoed, terug naar het toppic

Steven Otto
13 september 2007, 20:49
blijkt het een klasgenoot te zijn die toevalligerwijs ook je gitarist is van je band? :cooler:

ben vanhoof
13 september 2007, 23:17
Als je toch per se een rg 321 wilt, kijk dan 2dehands rond...
Ik heb bv nog een rg 320 staan die mss wel weg mag (pm me maar)