PDA

View Full Version : New Guitars(G&L - Blade content)



Angel
13 september 2007, 06:59
Vanaf heden is dit mijn nieuwe setje gitaren die meegaan naar een optreden.
Ik denk dat ik hier voldoende diversiviteit bij heb 8-)

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/IMGP1148.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/IMGP1150.jpg

Van links naar rechts:
G&L Asat Thinline - Blade Thinline - G&L Deluxe Thinline

Jay Cal
13 september 2007, 07:09
Mooie set! Misschien iets te uitbundig voor een straatmuzikant ;)

Erg mooie (holle) plankjes, leuk om te zien dat je het hele spectrum van geluiden hiermee moet weten te pakken terwijl je kan vasthouden aan je fav bodyvorm. Halsprofielen ook nagenoeg gelijk?

Damn ik moet ook nog eens aan de tele.

Succes ermee!

BartL
13 september 2007, 07:36
Ik denk dat ik aan de linkse en de rechtse genoeg zou hebben :) Maar van harte!

almarvk
13 september 2007, 07:44
Ik zou liever dat setje wat er achter staat stiekum meenemen :)

Wanneer ga je op vakantie? En wat is je adres?

Hendriks
13 september 2007, 07:52
IK vind de middelste mooi.

Rinze
13 september 2007, 08:45
Mooi hoor, G&L blijft toch erg fraai, gek dat het nooit echt populair is geworden. Ik heb toch altijd het idee dat de afwerking en totale kwaliteit veel hoger ligt dan bij de gemiddelde Fender.

Fender75
13 september 2007, 09:05
Ik vind de rechtse echt een heel mooi exemplaar! Ik heb er nog nooit op gespeeld, op een G & L, toch maar eens proberen!

Angel
13 september 2007, 10:57
Mooi hoor, G&L blijft toch erg fraai, gek dat het nooit echt populair is geworden. Ik heb toch altijd het idee dat de afwerking en totale kwaliteit veel hoger ligt dan bij de gemiddelde Fender.

Daar moet ik je gelijk in geven. Qua afwerking zijn ze top. De Deluxe heeft een mooie binding, mooie birds-eye maple neck en sperzel mechanieken.

Angel
13 september 2007, 10:58
Ik denk dat ik aan de linkse en de rechtse genoeg zou hebben :) Maar van harte!

Je hebt de middelste toch wel echt nodig indien je het hele spectrum wil bereiken. Deze heeft de echte teletwang, maar kan ook actief geschakeld worden.

Valoosj
13 september 2007, 12:07
Mooi hoor, G&L blijft toch erg fraai, gek dat het nooit echt populair is geworden. Ik heb toch altijd het idee dat de afwerking en totale kwaliteit veel hoger ligt dan bij de gemiddelde Fender.

Groot gelijk!

jemke
13 september 2007, 23:10
Waauw, Lievenlievenlieven! Ik geil al enkele jaren op een hollowbody tele-achtige gitaar. De blade wint met voorsprong voor mij.

Noid
14 september 2007, 00:51
Gefeliciteerd, da's een mooie collectie thinlines. Alle 3 klasse gitaren!

In aanvulling op Rinze: raar dat zowel G&L als Blade niet populairder zijn geworden.