PDA

View Full Version : met spoed gezocht



bonecollector
26 november 2001, 18:40
Hallo ik ben bezig met een project naast mijn bestaande band LABORATORY SICKNESS.
Ik heb alles zanger, drummer, 2 gitaristen, bassist en mijn vraag was zou iemand misschien zin hebben om te key-boarden.
Wij allen hebben redelijke ervaring van +/- 2 tot 4 jaar band verband. Het zou leuk zijn als je weet wat je aan slaat. De rest komt nog. O ja wij zijn een soort van black metal bandje. Uit de Zaanstreek. We oefenen in Amsterdam op woensdag van 18:00 tot 21:00
Heb je zin laat het mij dan zo snel mogenlijk weten.

Greets Bonecollector

anoniem
23 december 2001, 16:50
Waarom vragen er altijd bands die van ver komen muzikanten.Ik kom uit heerle en ik vind amsterdam toch iets te ver.
Succes groetjes Robbert

Noctiis
24 december 2001, 10:37
Wat versta je precies onder blackmetal bandje? Noem eens een aantal bands als voorbeelden op.
Ik speel nu 3 jaar synthesizer, heb eigen synth (Korg N364), veel ervaring met blackmetal.

bonecollector
27 december 2001, 19:02
Waar ik wel heen zou willen gaan is de kant van Dark funeral enthroned of iets in die geest.

Noctiis
28 december 2001, 12:23
dark funeral met een synth? Ehh... Dark Funeral is een zogenaamde "true en evil" blackmetal band, de meeste mensen die dat luisteren vinden synths lelijk :smile:
Maarre, noem eens wat meer bands / nummer, misschien kan je ik helpen

SINNER^^;;^^
23 januari 2002, 08:27
he patje ik wil wel met me babber op de toetsen rammen voor je lol

peet

bonecollector
23 januari 2002, 16:38
Wat is nou in JEZUS naam een babber. Toch niet een of ander vies ding he?

bonecollector
23 januari 2002, 16:39
En trouwens dit project is al weer over. Ik hou het wel bij mij eigen bandje.


LABORATORY SICKNESS!!!!!!!!

Dila
23 januari 2002, 16:39
whahahhaha een babber wat een debiel woord